Skip to main content

hey iedereen! 

ik ben een jongen van 14 jaar (over een maandje 15)

ik had ongeveer 5 maanden geleden een leuke jongen ontmoet was gezellig en we hebben vlak nadat we elkaar ontmoet hebben onze eerste afspraak maken wat erg leuk was nu zegt hij steeds dingen over seks enzo en hij deed ook me kont aanraken expres hij wilde net alsof doen dat het perongeluk ging haha 

we hebben al elkaar getongzoend wat echt lekker was en we hebben alkaar steeds geknuffeld voelde echt fijn maar nu zij ik dat ik hem leuk begint te vinden richting op gebied van relatie en hij zij dat hij mij ook leuk begint te vinden hij zij ook dat hij beetje verliefd op mij was nu wil ik als de 2e afspraak ook heel leuk ging dan wilde ik in het echt vragen of hij een relatie met mij wilt en als die ja zeg ga ik hem een dikke knuffel geven en zoenen maar hoe kan ik dat op de juiste manier vragen?

groetjes!!!

Ga begin van de afspraak vragen 

Dan kunnen jullie rest van de afspraak flirten 


hey zelle! 

maar misschien is dat nog iets te snel na de eerste afspraak dus wil ik pas op het einde van de 2e afspraak het vragen


hij is 17 jaar trouwens ik vindt niet dat het een grote leeftijdsverschil in zit


Reageer