Leuke jongen in de trein

  • 17 May 2018
  • 8 reacties
  • 288 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie af en toe een leuke jongen in de trein weet noet wat ik moet doen

8 reacties

Met hem gaan praten ... of niet. Hangt er vanaf wat je wil bereiken en doen.
Nou wil weten of die gay/bi en daarna meer
Je zou even een praatje met hem kunnen houden. Daarna hem vertellen dat je hem wel vaker ziet en hem wel leuk vind en om zijn nummer vragen. Dan kom je er meestal wel achter of hij op jongens valt.

Om het gesprek te beginnen kan je beginnen met een compliment of vraag naar iets wat opvalt aan hem. Bijvoorbeerld: als hij vaak naar muziek staat te luisteren kan je daarnaar vragen of als hij een grote tas bij zich heeft ‘Goh grote tas waar heb je die voor nodig?’
of ‘Wow je hebt de Iphone 128(weet ik veel hoe ver ze nu al zijn), gaaf man’

Verder zou ik het niet al te persoonlijk maken en vooral glimlachen.

Ik ben niet de beste in advies geven over dit onderwerp, maar ik heb m’n best gedaan. Succes ermee.
Hi iemandindetc,

ik snap dat dat voor jou de ideale volgorde zou kunnen zijn, dus eerst weten of hij gay/bi is en dan verdere stappen ondernemen.

Ik gok erop dat als hij dat niet is, jij dan minder in hem geïnteresseerd bent of zit ik er naast?

Maar het is niet de meest eenvoudige vraag om hem als eerste te stellen en voor hem ook niet om daarop te antwoorden. Ik denk als iemand dat bij jou zou doen, dat je ook wel even zou denken van w*f.

Zelf heb ik er geen moeite mee om erover te praten dat ik op jongens val, maar ik zou wel enigszins verbaasd zijn als iemand die ik helemaal niet ken mij zo'n vraag als eerste zou stellen. Ik zou denk ik hem dan eerst vragen waarom hij dat zou willen weten.

Ik zou gwn contact met hem proberen te maken en na een tijdje kun je dat soort dingen makkelijker bespreken en mocht hij dan niet op jongens te vallen, dan heb je er misschien toch wel een leuke vriend bij. Weliswaar niet voor de seks, maar om andere dingen te delen en hij kan je natuurlijk sws steunen en advies geven en jij hem.

Kun je hier iets mee?

Groetjes,
M&M's
Dankje m en ms en yourlogalghost het probleem is juist zie hem af en toe zag hem gister maar heb nu spijt dat ik niks heb gevraagd en heb nu een foto gestuurd in een groeps app en nu hoop ik dat hijregerrt of een vriend
Hi iemandindtc,

Ik heb net je naam ontcijferd, je bent iemand “in de trein coupé” (idtc) haha en als je dat zo niet bedacht had, vind ik het toch wel knap gevonden van mezelf :)

Tsja, hoe kom je in contact met die andere idtc (in de trein coupé)? Ik zelf ben bijna nooit iemand idtc, want we hebben hier geen treinen in de buurt :P

Misschien werkt die groepsapp wel, maar ken je die jongen alleen van de trein of ook van school ofzo, dat je denkt dat hij die groepsapp ook wel leest of hoop je gwn dat iemand die jongen kent? Btw heb je een foto van hem op de groepsapp gezet of alleen je vraag met omschrijving van hem? Maar heb je hem dan al (stiekem) gefotografeerd dat je een foto hebt?

En hoe ga je hem uitleggen waarom je hem zoekt? Of ga je gelijk met je billen bloot (figuurlijk, niet letterlijk, maar uiteindelijk moet je dat zelf weten) en ga je hem vertellen dat je hem leuk vindt? Of wat ga je dan vertellen of heb je daar nog niet over nagedacht?

Als je als jongen een andere jongen zoekt, kan het bij sommige jongens vreemd overkomen als je er geen reden bij vertelt, want dan gaat iedereen er zijn eigen reden bij verzinnen. Of heb je gezegd dat je een petje ofzo hebt gevonden in de trein en dat je denkt dat hij dat petje heeft verloren ofzo?

Ik zelf vind het altijd wel leuk als een andere jongen naar mij vraagt en ik vind het ook niet raar. Maar ja, ik ben al een paar jaar uit de kast en veel jongens weten dat ook wel, dus is er ook makkelijker achter te komen dat twin en ik op jongens vallen. Maar ben jezelf al uit de kast of niet of wil je dat gelijk vertellen tegen hem?

Ik zeg altijd “hoi” tegen iedereen en soms is die ander verbaasd, maar meestal zeggen ze ook wel iets terug, ook al kennen ze me (nog) niet. Want hij mij en ik hem (een beetje) leren kennen is meestal de volgende doel en dus stel ik die andere jongen meestal wel een vraag, zoals “op welke school zit jij?” en dan zeg ik er ook gelijk bij op welke school ik zelf zit.

Dus ik vraag niet alleen, maar vertel zelf ook gelijk iets over mezelf. Alleen vragen, dan wordt het zo’n politieverhoor en das niet zo gezellig, dus vertel ik uit mezelf wel dingen. Dan is het voor die ander ook makkelijker, want sommige jongens antwoorden alleen en durven niks te vragen. Zeker in het begin.

Als ze wat meer over mij weten, dan praten ze ook gemakkelijker over zichzelf. Dat werkt eigenlijk (bijna) altijd wel.

Wat ook werkt is elke keer dat je hem ziet iets tegen hem te zeggen. Dan krijg je ook al een beetje een band en is het makkelijker om hem daarna een keertje aan te spreken of naast hem neer te ploffen in de trein of tegenover hem, dan kun je zonder dat het raar is hem lekker aankijken.

Ik maak dan ook vaak selfies met leuke jongens. Daar heb je de rest van de dag ook nog wat aan, als hij niet meer in de buurt is.

Ik ben benieuwd of je erachter komt hoe hij heet, want dan kun je ook op hem googlen, maar leuker is natuurlijk als hij jou alles zelf vertelt.

Ik lees het wel als er nieuws is.

Groetjes,
M&M’s
M en Ms dat kon wel maar in het achterhoek is dtc Gw een plaats
Ben trouwens ik ben gay

Reageer