Skip to main content

leuke boy in klas, school HELP ;)

• August 21, 2025
  • 9 reacties
  • 236 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

heeee,

ik zit in de 2e van de middelbare en ben 13 en word volgend jaar pas 14. er zit een leuke boy in m'n nieuwe klas en hij is 14 en word dit jaar nog 15 en heeft heel donkerbruin haar en ogen weet ik niet precies…….

alleen IK ben 1,66 m en hij ong. denk ik 1,53 / 1,56 ofzo iets denk ik……

hoe moet ik dit doen? vorig jaar zat er echt een HOTTIE <3 in onze klas en die is WEL langer dan mij en OOK heel LEUKKK

HELP ME PLS, en ik ben opzich wel leuke meid en veel mensen zeggen dat ik '’knap'’ ben en '’model'’ moet worden enzo mr ik heb mee-eters  , puistjes & bultjes in m'n gezicht en ik ben ni dik ofz mr ook ni zo mega dun gw '’perfect'’ zegt mijn vriendin….

ik moet zo naar school en ik heb dit getypt vandaag om 11:08 en moet op school ZIJN om 12:30

-xxx- 💕

9 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 21, 2025

Hoe moet je wat doen? Ik snap de vraag niet helemaal sorry.

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

owh sorry ​@Wolf 

ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ik zeg ook vaak tegen mensen: '’je kent mijn naam, maar meer weet je geeneens'’ want ik heb best wel wa meegemaakt enzo toen ik jonger was  enzo en nu nogsteeds (geen mishandeling alleen vroeger en dan geestelijk trwns) dus ja en ik weet het gewoon even niet meer en ik ben  echt super bang dat ik mijn ouders kwijtraak (zie topic die ik zo ga plaatsen twns)

dus ja, hopelijk kun je me helpen <3

-xxx-

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 22, 2025

ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ik zeg ook vaak tegen mensen: '’je kent mijn naam, maar meer weet je geeneens'’ want ik heb best wel wa meegemaakt enzo toen ik jonger was  enzo en nu nogsteeds (geen mishandeling alleen vroeger en dan geestelijk trwns) dus ja en ik weet het gewoon even niet meer en ik ben  echt super bang dat ik mijn ouders kwijtraak (zie topic die ik zo ga plaatsen twns) dus ja, hopelijk kun je me helpen <3

Gaat dit nu over je ouders of over die boy?

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

srry (weer) zie andere topic……… over m'n ouders

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Hey hey 

Als ik het goed begrijp vind je 2 jongens tegelijk leuk? Misschien kan je proberen met ze te praten en dan hun red flags en green flags opschrijven en dan kies je de jongen met de meeste green flags? :)

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

Topic is een beetje onduidelijk. Kun je het nog eens uitleggen ​@anoniempje1578?

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 25, 2025

Topic is een beetje onduidelijk. Kun je het nog eens uitleggen ​@anoniempje1578?

het gaat er meer om dat hij VEEL kleiner is dan ik.. beetje.. ​@matpat13 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 28, 2025

Ja dat maakt echt niet uit hoor! Ik ben een jongen en ik heb wat ervaring met mijn vrienden en mijzelf, en het gaat er gewoon om of je iemand leuk vind of niet. Als je zeker weet dat je hem leuk vind moet je gewoon beginnen met met hem te praten enzo en later gewoon een keertje afspreken en gewoon opbouwen zegmaar. Laat het weten als er nog iets is! Veel succes!

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 6, 2025

Ja dat maakt echt niet uit hoor! Ik ben een jongen en ik heb wat ervaring met mijn vrienden en mijzelf, en het gaat er gewoon om of je iemand leuk vind of niet. Als je zeker weet dat je hem leuk vind moet je gewoon beginnen met met hem te praten enzo en later gewoon een keertje afspreken en gewoon opbouwen zegmaar. Laat het weten als er nog iets is! Veel succes!

Heere, dankjewelll!! Maar heb nu geen crush meer op een jongen haha, en nee heb geen vk met iem ofzz.. Helaasss mr ja niks aan te doen tochhh?😂😊