Vraag

Lesbisch maar een vriend?

  • 29 October 2020
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal. Ik heb nu meer dan een jaar een vriend. Hij doet echt alles voor me en is super lief. Alleen voel ik me niet aangetrokken tot hem, in feite tot elke jongen niet echt. Sommige wel maar over het algemeen niet. Ik vind meiden altijd interessanter dan jongens. Wat moet ik doen?


2 reacties

Hey floortje2002,

Oeh, dat lijkt me een lastige situatie voor je. Als ik het goed begrijp voel je je niet aangetrokken tot je vriend, is dat andersom nog wel het geval?

Het beste lijkt mij het beste als je dit eerlijk met je vriend bespreekt. Met eerlijkheid kom je meestal het verste en dat is voor zowel jou als je vriend fijn. Als je van tevoren nadenkt over wat je wil zeggen en hoe je dat wil zeggen, op welke manier en wanneer dan helpt dat je. Je moet er dan natuurlijk over nadenken wat je met je vriend wil. Je zou bijvoorbeeld heel goed gewoon vrienden kunnen blijven, maar dan zonder verkering/relatie. Ik zou daar over nadenken en het dan met hem bespreken. Hoe hij er tegen aankijkt en hoe hij het dan ziet verder samen. Misschien reageert hij wel een beetje apart, omdat het hem kan overvallen. Maar ik denk als jullie dit samen goed bespreken, dat jullie er dan wel uitkomen.

Het heeft geen nut om dit niet te vertellen, want het lijkt mij voor jou, maar ook voor hem niet fijn.

Heel veel succes gewenst!

-Simply Me-

Hey,

Ik geef Simply Me hier gelijk in. Bespreek dit goed met elkaar, dan komen jullie er wel uit. Want het heeft geen zin nee als je dit voor je houdt en nikstegen je vriend zegt.

Succes!

Reageer