Hoi!
ik ben een 17 jaar oud meisje en ik heb een beetje een interne crisis lol. Ik begin maar even met wat achtergrond. Ik ben al langer uit de kast en heb een half jaar met een meisje gehad. Dat is best wel heftig beëindigen want ze is vreemd gegaan (love eerste lesbische relaties). Ter context, ze vroeg om een break maar ze zei duidelijk “niet een break up”. Ze heeft me sinds dien nooit meer geappt. Toch hou ik voor twee maanden hoop tot dat ik ze had gespot hand in hand met een gast. Dit is nu ongeveer 3 maanden geleden alweer dat dit is gebeurd en alhoewel ik helemaal over dr heen ben, heb ik nogsteeds moeite met de hele situatie. Ik ben een stuk minder van mezelf gaan houden terwijl ik al best wel veel issues hier mee had.
Anyways, sorry voor de vele context maar anders dan klink ik een beetje dom.
fast forward naar nu - ik heb een meisje ontmoet. Ze kent mijn beste vriendin heel goed en daardoor heb ik haar ook leren kennen. Ze nam contact met me op via insta en nu praten we iedere dag. Allemaal leuk hoor, tot dat ze vroeg of ik een keertje wou komen eten. Dat kan ook gewoon als vrienden, dacht ik, dus ik ging. Ze kwam heel erg in mijn space en niet alleen toen merkte ik dat ze hinten op meer dan alleen vrienden te zijn, dat heeft ze al eerder laten merken in haar berichten naar mij toe.
Ik leunde de hele tijd zo veel mogelijk naar achter en ik doe niks om te initiëren dat ik meer wil. Toch voel ik zo’n bepaalde druk omdat ik het gevoel heb dat zij dit wel wil. Ik heb ook al meerdere keren in haar bijzijn (op een feestje) gezegd dat door al het gedoe met mijn ex, ik totaal niet klaar ben voor een relatie. Dit meisje is totaal ook niet mijn type en ook niet echt mijn type persoon platonisch. We hebben moreel heel andere keuzes. Nu blijft ze maar vragen of ik wil langs komen maar ik wordt erg oncomfortabel om de gedachte alleen al. Eerlijk zijn vind ik zo gemeen en ze doet ook niks verkeerds. Wat moet ik doen? Ik hoop dwt dit ook een beetje duidelijk was - waarschijnlijk ging ik van hop naar her maar vragen zijn welkom. Nogmaals sorry.
X- M1681