Skip to main content

Ik ben vandaag naar school geweest en we hadden geschiedenis. ik heb een crush op mijn geschiedenis leraar. hij is 24 en ik ben 13 jaar. Eerst hadden we gewoon les en was er niet veel aan de hand maar ik zag al snel dat hij echt heel veel naar me zat te kijken. Later moesten we opdrachten maken op de tabtop maar ik had geen wifi, dus ik vroeg of hij me kon helpene.Hij liep naar me toe en ging gebogen over me heen staan. Ik wou de muis pakken maar toen deed hij dat ook op hetzelfde moment, waardoor onze handen elkaar aanraakt en ik moest blozen.

wat vinden jullie van deze situatie?

In je eerste topic op het forum hebben we het hier wel eens kort over gehad. Je gaf aan dat je je bewust was van het feit dat de verliefdheid geen zin had en dat je het uit je hoofd zou proberen te zetten. Dat is blijkbaar nog niet zo heel goed gelukt maar dat is geen drama.

Volgens mij is dit gewoon een incidentje. Je zegt zelf ook al dat jullie per ongeluk allebei tegelijkertijd naar de muis grepen. Hij kijkt vaak naar je, maar ik vraag me af of hij dit bewust of onbewust doet en of je je dit niet inbeeld.

Mijn advies blijft gelijk. Probeer het uit je hoofd te zetten want het enige wat je doet is jezelf min of meer kwellen. Hoe lastig het ook is, probeer het toch want dat is het beste voor zowel jou als de docent. Succes!

Hallo Anoniempjeeee300 :)

Die heeft vast zeker nooit gehoord van anderhalve meter afstand? Maar los van de Coronaregels moet je je niet teveel inbeelden inderdaad zoals eenanoniemejongen1 zegt. 

-TheMightySlayer <3

Docenten zien leerlingen gewoon als een stel kleine smurfen die ze les moeten geven en zullen sws niet verliefd op je worden dus ik zou gwn gaan denken aan leeftijdsgenoten 

-onnodige quotes verwijderd-

Haha dat is wel een hele sterke uitdrukking maar de meesten zullen inderdaad niet verliefd worden op leerlingen.

De crush op een docent is voor veel mensen heel herkenbaar. In de tweede dacht ik ook een aardige flirt te hebben met mijn tekendocente. Dit was uiteraard niks want wij starten net aan de puberteit en zijn nog klein, jong en onhandig. Echt waar in geen enkel geval zal een leraar verliefd worden op een onderbouwer. En een bovenbouwer eigenlijk ook niet. Vergeet niet dat dit volwassen mensen zijn die al een hele vervolgstudie erop hebben zitten en nu gaan kijken naar huizen en denken aan zelf kinderen krijgen. Dat kan natuurlijk niet met een 13-jarige.

Groetjes!

Hey! Dat is toevallig zeg! 

Ik vind mijn geschiedenis leraar ook super hot en geil! Ik ben al meerdere keren bij hem thuis geweest en toen heeft hij me gepenetreerd. Was heel lekker,

maar ik zou t als ik jou was niet doen want als ik jou zo hoor stelt het bij jullie niks voor. Natuurlijk kijkt iemand je aan als diegene iets zegt of uitlegt. En dat jullie toevallig tegelijk naar de muis grepen is niks meer dan toeval! Zet het uit je hoofd!

Reageer