Skip to main content
Vraag

Lekkere leraar

  • 2 July 2024
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Oke dus ik heb echt een hele mooie engels leraar en ze heeft echt een mooi lichaam en een onwijs grote kont en ze ziet me alrijd staren, maar zij daagt mij ook vaak uit met bukken en hoe ze naar me kijkt enzo. Ik heb ook al meerdere keren afgetrokken op haar of op fotos,  ik wou ook een keer in de klas aftrekken maar toxh maar niet gedaan. Ik weet nou niet of ze ook iets voor me voelt of niet maar ze raakt me ook zo uitdagendt aan enzo en zelfs een keer dicht bij mn lul en toen kreeg ik een stijve en volgens mij zag ze dat ook.

Maar ik weet nu dus niet wat ik moet doen en of ik naar haar toe moet gaan of iets. Want ik weet dat een 26 jarige niet met een 15 jarige mag neuken of wat dan ook, maar zou eigenlijk wel graag willen dat ik ontmaagd wordt door haar zegmaar. Some tipz?

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Niet doen wand dat is raar 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Je moet vooral niks doen en zou zeker niet naar haar toe gaan om dit aan haar te vertellen. Je kan dit idee het beste gewoon uit je hoofd zetten dat is de enige tip die we je kunnen geven want dit is echt niet oké. Die leraar zit hier echt niet op te wachten en seks hebben met een leraar is sowieso een no go en dat is het al helemaal omdat jij nog minderjarig bent.

Fantaseren is wel oké, maar hou je fantasieën lekker voor jezelf en ga er geen werkelijkheid van maken.

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik denk dat je daar niks mee kunt en moet doen. Lekker in je fantasie houden. Het is een docent en ze is meerderjarige. En nee dat mag dus niet. 

Liefs Tover xx

Reputatie 7
Badge +4

Het spreekt voor zich, maar ik zeg toch eens dat je vooral niet haar moet benaderen. Het beste advies dat ik je kan geven is dat je jouw docent gaat zien als een docent. Meer kan ik niet echt zeggen

Liefs, 

Salam

Reputatie 2
Badge +1

Welke jongen heeft dit niet. Heb zelf ook een leuke bio lerares die mag me alles leren over voortplanting😅. Lijkt wel alsof jongens dit hebben. Maar hebben meisjes dit ook bij leraren?

Reageer