Skip to main content

heyhoi iedereennnnnnnnn

ik heb dus een vraagje voor jullie, deze als volgt: is een leeftijdsverschil van 3 jaar (13, 16) groot? 

grt

Nee hoor, wel is er iets met seks. Weet het ff niet zeker. Misschien kan @moderator het even uitleggen?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Vind dat altijd lastig om iets over te zeggen. Het ligt namelijk ook aan de personen waar het om gaat. Over het algemeen vind ik 13 en 16 op het randje.  3 jaar lijkt ook niet veel maar ik zou er nooit aan denken om iets te beginnen met iemand van 14.

@Anoniemxv In Nederland ben je vanaf 16 jaar seksueel meerderjarig. Iemand van 16 mag dus in principe geen seks hebben met een 13-jarige. Uitzondering is als het leeftijdsverschil klein is en het vrijwillig is.

Hoiiiii,

Als jullie dat goed vinden is dat prima, maar dingen op seksueel gebied mag volgens mij niet, zoals Anoniemxv zei. 

Groetjes, @justGhast 

Vind dat altijd lastig om iets over te zeggen. Het ligt namelijk ook aan de personen waar het om gaat. Over het algemeen vind ik 13 en 16 op het randje.  3 jaar lijkt ook niet veel maar ik zou er nooit aan denken om iets te beginnen met iemand van 14.

@Anoniemxv In Nederland ben je vanaf 16 jaar seksueel meerderjarig. Iemand van 16 mag dus in principe geen seks hebben met een 13-jarige. Uitzondering is als het leeftijdsverschil klein is en het vrijwillig is.

Ja ik hou dus van hem en hij vn mij maar ik kan niet weten of hij cheat want het is long distance en al men vriendinnen zeggen dat ik het moet stoppen, maar ik hou echt van hem…

ze zeiden het vooral omdat hij vroeg om nudes (naaktfotos)

Hey!  @anoniempjee xx   Ai!  Dat lijkt mij niet oké, om daar om te vragen. Heb je hem al eens in het echt gezien? Ik zou als ik jou was hoe dan ook nooit nudes gaan sturen! Echt niet doen!  Sorry dat dat nogal hard klinkt maar zulke foto's  gaan nooit meer van het web af, en je hebt geen enkel zicht op wat hij daarmee doet.   Niet doen dus!

Liefs Tover xxx

@anoniempjee xx Ik denk dat je vriendinnen gelijk hebben. Dit klinkt niet als een gezonde relatie. Hoe goed ken je hem eigenlijk? Alleen online of heb je hem ook wel eens in het echt ontmoet? Ben het eens met @Tover01  Nudes sturen kun je beter niet doen. Een 16-jarige die iemand van 13 om nudes vraagt is sws niet ok.

Dit hoort zeker niet! 13 en 16 is een niet normaal groot verschil. Dit ga jij later wel inzien als je dat inzichtvermogen krijgt pik. Maar mijn antwoord op jouw vraag is nee, het is niet gezond.

Reageer