Leeftijdsverschil te groot?

  • 15 January 2024
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben een meisje van 15 en ben nu ongeveer 4 maanden in een relatie met een jongen van 13. We schelen ong 2,5 jaar en ik weet zeker dat ik heel veel om hem geef maar de relatie zelf is lastig omdat t vaak als vreemd word gezien en niet veel mensen achter onze relatie staan. We doen alles rustig aan en accepteren elkaars grenzen gewoon zoals t hoort, maar ik vroeg mij af. 

Is het vreemd om als 15 jarig meisje met een 13 jarige jongen te zijn?


6 reacties

Badge

Nee ik vind het normaal. Bijna iedere relatie schelen 1 of 2 jaar

Reputatie 2
Badge

Nee helemaal niet! Wat is nu 2,5 jaar! Als je zo veel om hem geeft waarom zou je je dan iets van anderen aantrekken. Er zijn zo veel meer meisjes met jongere vriendjes op onze leeftijd. Kijk maar verder op deze site. Waarom zou de jongen altijd ouder moeten zijn? Jij vindt hem niet te jong of te kinderachtig en dat hij prima bij je past! Daar gaat het om!!!

Reputatie 2
Badge

Ik hoop dat je wat aan mijn reactie gehad hebt want meisjes kunnen heel erg hard voor elkaar zijn. Zo heb ik op het dreamersforum een post gelezen van een meisje van 16 die iets heeft met een jongen van 13, bijna 14. Zij kreeg opmerkingen van andere meiden of ze niet met hem naar de speeltuin moest. Ze zijn gewoon bij elkaar gebleven en zijn gek op elkaar. Dus volg je eigen weg en trek je niets aan van de anderen. Wees gewoon jezelf! Als je van hem houdt, houd je van hem!!! Klaar uit.

Reputatie 7
Badge +9

het zou niet veel uitmaken. mijn moeder is 53 en mijn vader 65 denk ik. dat is 12 jaar verschil. je moet er wel mee oppassen dat zodra jij 18 bent dat je even die 2,5 jaar niet samen mag zijn tot hij ook 18 is. dat klinkt heel dom maar zo is de wet

Reputatie 5
Badge +3

hiii,

Nee dat maakt echt helemaal niks uit, bij sommige scheelt het ook wel 3+ dus dan maakt 2.5 jaar niks uit. en anders kan je altijd nog luisteren naar de quote: “leeftijd is maar een getal” 😉

heel veel plezier nog met elkaarr.

liefs,

anoniemeboy14

Badge +1

Néé... helemaal niet, en denk vooral niet aan die mensen die het maar raar vinden, dan vinden ze het maar raar, die lui zijn vast niet getrouwd/verliefd (of zijn het soms kinderen?), laat ze maar een poepje ruiken, (tenminste, ik geloof dat die nederlanders het op deze manier zeggen, toch?), ik laat mijn liefdes aan mensen ( meisjes, want ik ben een jongen) helemaal niet zien.

Reageer