Vraag

leeftijdsverschil met meisje

  • 9 April 2024
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal 

zondag 07-04 heb ik meisje ontmoet we praatte gwn leuk enzo en vandaag 09-04 gingen we op date samen het was allemaal heel leuk en gezellig. Er is alleen een klein probleem ik ben 15 en zij is 12 en ik word in juli 16 en zij pas in december 13, dat is natuurlijk best wel een verschilletje alleen we vinden elkaar wel heel leuk en ze gedraagt zich ook veel ouder dan 12. Wat is jullie mening hierover


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Maakt niet uit toch? Er zijn heel veel volwassenen ook die bijvoorbeeld 9 jaar in leeftijd verschillen. Dus maakt niet uit

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik vind het wel meevallen mijn ouders schelen ook ongeveer 3 jaar en ontmoete elkaar toen mijn moeder 14 was. Als jullie het leuk hebben samen en het gezellig blijft is het goed, dat is het belangrijkste. (Dit jaar word mn moeder 50 en ze zijn al meer dan 25 jaar getrouwd, het kan best) ;)

Reputatie 2
Badge

Maar er gaat dus ook een moment komen dat ik 18 ben en zij 14 vinden jullie dat dan nog steeds normaal?

Reputatie 7
Badge +14

Het verschil blijft hetzelfde toch? Dus nee vind ik 

Reputatie 3
Badge

Zoals ik zei schelen mijn ouders ook ongeveer zoveel en ze zijn nog steeds samen dus ik heb er vertrouwen op

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @D123-Anoniem 

Ik vind 3 jaar op deze leeftijd toch best groot, ik weet niet echt wat mijn mening hierover is om heel eerlijk te zijn. Ik zou eerder zeggen dat het best groot is maar daar kijkt iedereen anders naar op. Aan mij heb je nu vrij weinig dus hoop dat andere nog je vraag willen beantwoorden! Nogmaals ik twijfel zelf ook.

Liefs

ItzJustin

Zoals @ItzJustin zegt is het leeftijdsverschil groot op deze leeftijd. Het argument ‘volwassen verschillen ook van leeftijd’ is echt enorm slecht. In de puberteit verander je in korte tijd extreem, een twaalf jarig kind en zestienjarig kind zijn totaal anders dan een zesendertig jaar oude volwassene en een dertig jaar oude volwassene. In de puberteit verschillen jullie gewoon te veel mentaal en fysiek.

 

ik zou het dus ook niet doen, over twee jaar is het zelfs illegaal. En ze kan zich misschien ouder gedragen, maar dat is ze niet, ze zal nog steeds fysieke en mentale aspecten hebben van een twaalf jarige.  Jullie verschillen gewoon nog steeds te erg. 
 

over @Gans verhaal, veertig jaar geleden waren tijden nou eenmaal anders, maar in deze tijd kan je het echt niet meer maken.

Reputatie 4
Badge +1

@D123-Anoniem liefde en leeftijd is soms nogal moeilijk zeker wanneer je jong bent. Maar je moet doen waar je je beide bij goed voelt en waarbij de ouders er ook achter staan.

 

Ik zelf ben 17 en mijn vriend 32.... ook iets waar sommige nogal raar van op kijken, maar voor ons voelt het goed en mijn ouders staan er ook achter. Dus ja laat je niet tegen houden door een getal maar ga ervoor als het goed voelt.

Reageer