Skip to main content

oke 

de laatste tijd hitten veel bruggers me up op snap. Ik ben 15 zij zijn 12 of misschien 13. Ik reageer meestal niet op hun snaps, want ik voel me ten eerste zelf zon '’pedo'’ als ik reageer op bruggers als vierde klasser. ten tweede weet ik ook hoe het met mijn vrienden ging die als 2/3e klassers met wuppen hadden. die werden door pittig veel mensen geplaagd.

Mijn vraag is dus

Waarom hitten bruggers oudere mensen op,?en wat vinden jullie qua leeftijdsverschil, en klasverschil acceptabel.

Nog een vraag: waarom zijn meiden zo ongeduldig, soms voegen ze me toe, en sturen ze meteeen een snap, Ik reageer dan niet meteen, omdat ik het ook druk heb of mijn telefoon niet elk moment van de dag bij me heb, dan verwijderen ze me meestal omdat ik bniet direct reageer. 

nou joe 

ik reageer nu alleen ff omdat ie dan iets naar boven word geplaatst lmaoo ik ben gwn nieuwschierig :)))

shit voor je

ik zit in de 2e en heb een vriendje in de 3e. ik hoe dan ook als ik in de 2e dat mensen uit oudere jaars durven aan te spreken, dus ik snap niet helemaal wat er in hun hoofd rond dwaalt. ik kan niet echt advies geven maar als ze je irriteren block ze gewoon.

xxx-mij

@Hekje Hoi ik zit zelf in de 3e maar bij mij in de klas ziten wel meiden die gewoon met een leeftijd verschil zitten en een vriend hebben(ben een jongen) ik ben zelf 15 en bij mij in de klas zitten sommige die 17 zijn en die hebben met een 4e jaars die 16 is , ik persoonlijk vind het niet raar ofzo,  mijn ouders schelen iets van 4 a 5 jaar met elkaar. 

Er zijn oog brugklassers die dat gewoon grappig vinden. Die zijn er ook. Ik zou je niet echt druk maken en je bent geen peso als er een klein leeftijdsverschil is. Als je bijvoorbeeld verliefd bent op iemand die 2 jaar ouder of jonger is en hij of zei op jou dan vind ik persoonlijk niks mis mee. Als je maar gelukkig bent (ik weet het erg clishe)  is er niks mis mee. En als ze ja plagen ofzo laat ze lekker . Ze komen hunzelf later toch wel tegen.  Advies kan ik niet echt geven maar gewoon zoals @Klaprozenveldje  al zei gewoon blokkeren.  Of gewoon aanspreken dat je het niet wilt.

Groetjes gebruiker c

Reageer