Skip to main content

Hello medeleden,
Ik heb online iemand ontmoet een paar maanden geleden waarmee ik het heel goed kan vinden, onderhand hebben we een paar keer gemeet op evenementen. Ik zit zelf niet heel goed in mijn vel, maar hij zorgt er altijd voor dat ik me goed voel, en wilt altijd mijn problemen weten etc. 
Ik merk dat ik gevoelens begin te krijgen voor hem, enkel vind ik het heel moeilijk, omdat hij 20 is en ik 15, enkel word ik bijna 16 en dan is het legaal een volwassene te daten met toestemming van je ouders.
Ook twijfel ik of ik hem echt heel leuk vind, of dat ik mij gewoon heel eenzaam en sad voel en daarom zo erg op hem gericht ben.
Maar hoe ga ik hiermee om? En hoe vertel ik dit aan mijn ouders?  Of heeft iemand ervaring? 

X EverythingIsBlue

heyy

ik denk dat je er gewoon met je ouders over moet praten en de leettijd maakt niet zo uit vind ik ik ben zelf ook 15 en mijn vriend word binnen een maand 18


Hey, ik heb een beetje het Zelfde probleem ben 14 bijna 15 en vind ook iemand van 20 leuk (heb online er wat over gevraagd). Ik kan wel zeggen ik praat er stiekem vaak over met men moeder om beetje sneaky over leeftijden te gaan praten en namrn zeggen enzo ik ben er daardoor achter gekomen dat men moeder het oke zou vinden als hij de eerste keren alleen naar mijn huis kom als men ma thuis is. Mis is het ook goed om met hem er over te praten en ook kijken of je echt het fijne gevoel krijg bij hem. Suc6♡


Reageer