Vraag

leeftijdsverschil: ik ben 16 en vriend is 22

  • 7 April 2021
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, ik ben een meid van bijna 16 en heb een vriend van 22.  Mijn ouders en zijn ouders accepteren het 100% (gelukkig). Wij moeten wachten met het de familie te vertellen tot ik 16 ben omdat daarvoor het illegaal is. Ik ben alleen bang voor de reactie van mijn vrienden en familie of ze het gaan accepteren. Iemand ervaring hiermee?


5 reacties

Geen ervaring mee, maar fijn dat jullie ouders het accepteren. :)

Misschien zullen sommige familieleden en vrienden het apart vinden of niet accepteren maar zij bepalen niet jouw leven en alhoewel het dan misschien even lastig zal zijn, zullen ze er vanzelf wel vrede mee hebben en anders dan niet he, het gaat om jou en je vriend. You can do this!

Dankjewel! :)

Reputatie 3
Badge +3

ik ben het met @eenanoniemejongen1 eens. Mijn ouders en grootouders hadden ook een groot leeftijds verschil. (ouders 12 jaar, opa en oma 27 jaar) en dat accepteerde ook niet iedereen direct. Maar ze zijn/waren wel gelukkig. Als het je familie en vrienden zijn zullen ze het accepteren. komt goed!

Reputatie 3
Badge +2

Zolang je niks verkeerd doet is het niet illegaal hoor. Je mag het best eerder vertellen. Maar hoezo maak je je hier zo druk om? Wat maakt dat nou weer uit wat andere mensen er van vinden. Als jevrienden het niet accepteren, zijn ze ook geen goede vrienden

Zolang je niks verkeerd doet is het niet illegaal hoor. Je mag het best eerder vertellen. Maar hoezo maak je je hier zo druk om? Wat maakt dat nou weer uit wat andere mensen er van vinden. Als jevrienden het niet accepteren, zijn ze ook geen goede vrienden

Nouja het is allemaal uitgezocht en het is illegaal zolang ik 15 en en ik ben over 4 weken 16 en zolang kunnen we wel wachten met vertellen. En mijn vrienden ben ik niet zo bang voor die accepteren het wel maar m’n familie geen idee 

Reageer