Heyy ik heb een vraag hoeveel jaar leeftijdsverschil is normaal voor een relatie?
Heyy,
Dat hangt echt heel erg van de leeftijd van iemand af. 13 en 14 jaar of 16 en 18 jaar kan naar mijn mening prima in een relatie, maar 12 en 16 jaar of 14 en 18 jaar vind ik een wat te groot verschil..
Op volwassene leeftijd kan het verschil veel groter zijn omdat iedereen dan gelijk is aan elkaar qua ontwikkeling dus 40 en 47 kan wel prima vind ik.
Groetjess, ItsJustMe :)
Ze zeggen wel: De helft van de oudste plus 6.
Neem de leeftijd van de oudste. Neem de helft ervan. Tel er 6 bij.
Dan heb je een leeftijd waarvan de meeste mensen het gevoel hebben 'dat kan nog nét'.
Kijk maar naar de post hierboven: 18 → helft plus 6 is 15, maar 14 is te jong.
16 met 14 is weer prima.
Sommige mensen zeggen 'helpft plus 7'.
Dan heb je een idee.
Ze zeggen wel: De helft van de oudste plus 6.
Neem de leeftijd van de oudste. Neem de helft ervan. Tel er 6 bij.
Dan heb je een leeftijd waarvan de meeste mensen het gevoel hebben 'dat kan nog nét'.
Kijk maar naar de post hierboven: 18 → helft plus 6 is 15, maar 14 is te jong.
16 met 14 is weer prima.
Sommige mensen zeggen 'helpft plus 7'.
Dan heb je een idee.
Zij is dus 18 en ik 14
Heyy,
Dat hangt echt heel erg van de leeftijd van iemand af. 13 en 14 jaar of 16 en 18 jaar kan naar mijn mening prima in een relatie, maar 12 en 16 jaar of 14 en 18 jaar vind ik een wat te groot verschil..
Op volwassene leeftijd kan het verschil veel groter zijn omdat iedereen dan gelijk is aan elkaar qua ontwikkeling dus 40 en 47 kan wel prima vind ik.
Groetjess, ItsJustMe :)
Het is 4 jaar leeftijdsverschil ik ben 14 en zij 18
Qua leeftijd heb ik altijd geleerd 2 jaar ouder en 1 jaar jonger. Dat slaat nergens op, maar dat leerde we op de basisschool. Zolang beide zich er goed bij voelen is het oké. Behalve een meerderjarige met iemand onder de 16, dat vind ik twijfelachtig... Ik denk dat 16 en 18, 14 en 17, 13 en 15 wel in mijn ogen het beste is... En op volwassen leeftijd is het anders. Mijn ouder schelen bijna 18 jaar en zijn gelukkig samen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.