Vraag

leeftijdsverschil

  • 17 January 2024
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Badge

Hey ik zit dus met iets. Ik zelf ben 15 en word dit jaar 16 en ik ben geïnteresseerd in een jongen van 19, hij word 20 dit jaar. En we sturen toch wel vrij vaak, alles gaat wel goed en ik vind het ook echt leuk om met hem te sturen en ik zou hem wel beter willen leren kennen.

Maar ik ben dus maar net te weren gekomen dat hij zo oud is en veel van mijn vrienden hadden er veel commentaar op over dat het wel een heel groot verschil is en dat weet ik ook. Maar hij lijkt totaal niet zo oud ik had dan ook niet verwacht dat hij zo oud was en ik vind het gewoon moeilijk om te kiezen of ik zou blijven sturen met hem of niet. Want het is wel irritant als mijn vrienden daar vaak dingen over zouden zeggen.

alvast bedankt voor de reacties.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii, 

Wat leuk dat jullie interesse hebben in elkaar. Ik zou zeggen fck je vrienden en ga ervoor. 

 

You go girl. 

Succes 

 

Xoxoxxo

Reputatie 5
Badge +3

hoiii,

ey eerlijk, ik zeg altijd maar zo: “leeftijd is maar een getal” dus heel veel suc6, en ga d'r voor!

ik hoop dat hij jou ook leuk vindd

liefs,

anoniemeboy14

Badge

Uit ervaring niet doen. Het lijkt niet veel maar is het voor jou leeftijd wel. Een 19/20 jarige hoort geen interesse in een 15/16  jarige te hebben.

Reageer