leeftijdsverschil

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Badge

Hey allemaal,

ik had een vraag wat vinden jullie van leeftijdsverschil. Ik ben 17 en heb een jongen leren kennen van 26 We zien elkaar wel zitten vinden jullie dat dit kan?


1 reactie

Hi @Anoniem 12223 , 

wat leuk dat jullie elkaar zien zitten. Ik snap je vraag, goed dat je deze topic hebt aangemaakt!

Lastige vraag inderdaad want hierover zijn verschillende meningen. Ik denk daarom ook dat je het beste de vraag bij jezelf kunt leggen en bij hem. Als jullie jezelf er goed bij voelen en jullie kunnen tegen kritiek en zijn goed opgewassen tegen de mening van andere, waarom niet? 

Ik vind zelf dat mensen altijd te snel een oordeel klaar hebben, zeker op het gebied van leeftijdsverschil in relaties.  Is nergens voor nodig ( vind ik ) want als 2 mensen gelukkig met elkaar zijn, is het toch prima. Maar goed, zo denkt helaas niet iedereen erover. 

Ik zou het goed met elkaar erover hebben en voelt het goed, dan gewoon lekker doorgaan met waar jullie mee bezig zijn. Jullie moeten voor je eigen geluk zorgen, dat gaat niemand anders voor je doen immers. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en heb je nog vragen kan je me altijd terug feedbacken  via het apenstaartje! 

 

Groetjes , 

Just Helping. 

Reageer