Vraag

leeftijdsverschil

  • 5 March 2018
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe oud vinden jullie dat een jongen maximaal mag zijn bij een meisje van 15?

5 reacties

Er is geen maximaal.
Bij liefde gaat het erom dat je van elkaar houd.
Wel mag je als 15 jarige geen seks hebben met een 18 jarige.
Het is niet vastgesteld met hoe groot een leeftijdsverschil moet zijn. Ik denk dat het vooral uitmaakt hoe de 2 personen zijn. De een van 15 is heel anders dan de ander van 15. Over het algemeen zou ik zeggen, maximaal 4 of 5 jaar.
17-18 lijkt mij de uiterste grens, maar ik neem aan dat er meer aan de hand is dan slechts een simpele vraag.
Nu maakt 3 jaar enorm veel uit.
Er veranderd namelijk zo veel in de puberteit:
Je lichaam veranderd zowel fysiek als mentaal en de interesses van een 18-jarige liggen ver van die van iemand van 15.
Let daar dus goed op.
Hey Menspersoon ja ik vraag het omdat ik graag wilde weten hoe andere mensen er een beetje over denken. Ik heb zelf steeds dat ik op ouder val dus rond 19-20 en ik snap dat ik dan wel echt jong ben maar ik vind dat ik best volwassen ben voor mijn leeftijd. Wel heel erg bedankt voor jullie reacties
Leeftijd maakt uiteindelijk niet uit, maar.. velen (zoals ik) vallen meer op iets oudere omdat ze gewoon in de meeste gevallen volwassener zijn qua gedrag en uiterlijk.
Wees er vooral als meisje zeer voorzichtig mee omdat oudere jongens meestal meer ervaring hebben in de liefde en daardoor juist ook snel gelijk meer willen (en de kans ook groot is dat ze je dumpen wanneer je dit niet toelaat).
Een echte man gaat niet voor het lichaam en zal ook vinden dat ik helemaal geen haast achter deze intieme dingen zit.
Of je kijkt de kat uit de boom of je probeert het maar loop zeker niet te hard van stapel! Zelfrespect is zeer belangrijk!
:)

- Namekianz

Reageer