Vraag

Leeftijdsverschil,16 en 14


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

 

Laatst had ik een leuk feestje met vrienden uit de vriendengroep en had ik en een meisje wat gedronken. We hebben een beetje geknuffeld en gedaan maar ik wilde geen seks doen omdat ik niet wilde dat ze spijt zou krijgen omdat ze gedronken had. Ik vind haar nu leuk en zij mij volgens mij ook. Ze is alleen nog maar 14 jaar oud en wordt in mei 15 ik ben net 16 geworden deze maand 

kan dit of is dit leeftijdsverschil te groot?

We zitten wel in dezelfde klas en ik denk dezelfde leeftijdsfase.  Ik hoor graag wat jullie denken en of jullie tips hebben. Alvast bedankt!


10 reacties

Badge

Hey 👋 Thijs!

ik denk dat dit wel kan want een jaar is niet zo groot verschil en als jullie echt van elkaar houden en verliefd op elkaar zijn moet het geen probleem zijn!

xxx

kaasje

 

Reputatie 3
Badge +3

he klaasje kaas! je kunt ook je eigen Topic begingen. lijkt je dat leuk?

Aangezien je in dezelfde klas zit, en je net iets meer dan een jaartje verschilt zie ik er geen problemen mee. Als je elkaar gewoon leuk vind is het prima toch.

Badge

Hey @Kyra stoer ja het lijkt me wel leuk maar ik heb niks om over te praten:)

Ik help liever:)

Hallo Thijss174 :)

Leeftijdsverschil van slechts 2 jaar maakt niet zoveel uit als jullie verliefd op elkaar zijn. Het kan wel zo zijn dat je m.b.t seks op een ander niveau zit dan je jongere vriendin, maar als jullie dat goed met elkaar bespreken is het prima.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

ok Klaasje kaas maar je ook met een Topic anderen mensen helpen. dat doe ik zelf ook en dat is leuk :sunglasses: .

Badge

@Kyra stoer prima ik zal dr binnenkort een aanmaken :)

xxxx

kaasje 

Hey daar!

Nee hoor, anderhalf jaar verschil moet geen probleem zijn. Wel kan het inderdaad zijn zoals TheMightySlayer al zijn dat jouw jongere vriendin op een ander niveau qua sex zit, dit is wel iets wat jullie dan kunnen bespreken.

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Kyra stoer en Kaasje kaas

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Dank jullie wel,

 

Groetjes, Loes

Badge

Hoi@loesk natuurlijk!excuses:)

Reageer