Vraag

leeftijdsverschil 12 en 16

  • 9 November 2020
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een vraag. Kan iemand van 16 fix hebben en bezig zijn met iemand van 12? Is dit oke?


2 reacties

Badge

Ik denk wel dat het kan maar het is wel een groot verschil en je moet ook zeker weten of je echt van elkaar houdt. Ik zou er gewoon voorzichtig mee zijn. Ik denk ook niet dat je ouders dat leuk zouden vinden.  Ik zou zelf niet weten wat ik moet doen

Badge

Hmm, waar ik meteen aan denk is dat waarschijnlijk een 16 jarige andere behoeftes heeft als een 12 jarige, als je 12 bent zit je of net in je puberteit of nog helemaal niet en ben je misschien nog helemaal niet geïnteresseerd in de dingen die iemand van 16 zou willen. Het zou best kunnen dat hij/zij/het uiteindelijk denkt aan seks en 12 jaar is best jong (als je het zelf okay vind en je op je gemak voelt bij diegene kan het natuurlijk gewoon!) maar je wilt natuurlijk niet dingen doen die je eigenlijk niet wilt doen. Als je dat goed bespreekt kan het opzich prima in mijn mening.

Nu is het natuurlijk wel blijft het fix of word het een relatie… 

Zolang jij je goed voelt is het prima maar luister ook naar je vrienden en familie want die zien soms dingen die jij niet ziet. Xx

Reageer