Vraag

leeftijds verschil 14 en 17

  • 2 October 2021
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Hoi, in het begin van september heb ik online een jongen ontmoet (hij is 17 en ik ben 14). Ik ontmoet vaker jongens online maar deze jongen voelde anders, ik kon goed met hem praten en we belde iedere dag. Na een tijdje hebben we allebei naaktfoto’s gestuurd en we vertrouwden elkaar en dat hebben we lang gedaan, we hebben ook een soort telefoon sex gehad waarbij we het allebei deden via de telefoon maar niks is opgefilmt of wat dan ook want het was via snap en we getrouwden elkaar. Uit eindelijk vroeg ik aan hem of hij wou afspreken enzo en daar had hij veel zin in en we verheugden er heel erg op. Deze week deed hij een beetje raar en een beetje droog via chat dus ik vroeg wat er aan de hand was rn hij zei dat hij het zijn ouders had vertelt over ons en zijn ouders vonden het leeftijds verschil niet kunnen want wij wilde heel graag een relatie omdat we ontzettend veel van elkaar houden maar omdat zijn ouders het niet willen twijfelde hij heel veel en hebben we gister een beetje ruzie gekregen hier over en heeft hij gezegd dat het klaar is en het niet meer gaat werken tussen ons, om dit te horen doet ontzettend veel pijn en ik wil hem niet kwijt. Is er misschien een manier waardoor ik toch kan zorgen dan het iets gaat worden tussen ons en zijn ouders het misschien ook goed vinden?  Hij wilt ook al niet meer afspreken en hij denkt gelijk dat het niks wordt. Ik dacht daarom dat hij niet van me hield  want hij vindt dat alles gelijk klaar is nu zijn ouders er iets over hebben gezegd. Help.. ik hou van hem en hij zegt dat hij ook nog steeds heel veel van mij houdt


1 reactie

hoi hoi,

 

als je al lang 14 bent en hij pas net 17, zie ik het probleem niet echt. ik weet alleen niet of deze situatie zo is. ik snap zijn ouders opzich wel. 14 en 17 lijkt misschien niet zo erg, maar in sommige situaties kan het best wel een ding zijn.

 

als ik in jouw situatie was, dan zou ik nog even wachten met een echte relatie met hem. blijf zeker met hem praten. misschien kan je het over een paar maanden opnieuw proberen

 

x Felix

Reageer