Skip to main content
Vraag

leeftijd verschil

  • 18 July 2024
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Hoi ik heb een een vraag aan jullie 

ik ben een meisje van 15 die in september 16 wordt en ik heb al een jaar een hall way crush op een jongen van mijn school.  Hij is nu geslaagd en ik kom hem dus niet meer tegen.
 

Gister zag ik hem op een feestje en hij kwam naar me toe en vertelde dat ie me herkende en hij zei dat hij me welleens voorbij zag lopen en dat ik op viel omdat hij me knap vond. Hij pakte me vast en wilde zoenen maar toen trok ik weg en gaven we uiteindelijk een kusje.

Toen later voegde hij me toe en hebben we een beetje gepraat en toen ik naar zijn leeftijd vroeg zei hij dat hij 18 is en in september 19 wordt. Toen zei hij dat het leeftijd verschil te groot was. En hebben we niet meer gepraat.
ik vind m erg leuk en weet niet wat ik moet doen. Kan het leeftijd verschil of is het echt zo erg?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind persoonlijk dat dat leeftijdsverschil niet te groot is. Je kunt voor jezelf beslissen wat "te groot" is. Tussen Romeo en Julia zat meer leeftijdsverschil, haha, maar als je hem echt heel erg leuk vind kan je hem dat vertellen en zeggen dat tijdsverschil wel meevalt, denk er wel aan dat door het leeftijdsverschil hij al andere interesses kan hebben en meer dingen wil uitproberen en doen, dus durf ook duidelijk nee te zeggen, ik hoop dat dit helpt!! Xx

Reageer