Vraag

Leeftijd verschil

  • 7 March 2021
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal!

Ik ben een meid van 16 jaar en mijn vriend is 20, onze ouders vinden het goed dat wij iets met elkaar hebben en wij zijn ook heel gelukkig met elkaar. Nu is het zo dat ik word uitgescholden voor slet door mensen van mijn school en hij als pedofiel door mensen op straat, we zijn hier allebei erg onzeker over en denken dus dat het fout is om elkaar te daten, ondanks dat we erg gelukkig met elkaar zijn en onze ouders het accepteren.

Maar wat vinden jullie? Kan deze leeftijd verschil of niet? Waarom wel of waarom niet?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Het is dus afhankelijk van wat “het stel” zelf vindt, vind ik. Als jullie er beide oké mee zijn en er geen rare machtsverhouding is, is het niet erg denk ik.

@jaivy 
Thank you ❤️

Badge

Als het prima gaat tussen jullie, is het denk ik oké. Tussen mijn ouders zit 5 jaar en dat gaat gewoon prima. Dus ik denk dat het gewoon kan.

Reputatie 5
Badge +6

Tja, heel veel jongens boven de 18 hebben een minderjarige vriendin.…

 

Badge

Ik vind gewoon als je van iemand houd dan makt het niks uit  wat andere van je denken want het is ja niet hun Leven maar jou Leven dus negeer gewoon wat andere van je denken of zeggen!!!

Het enige belangerijke is dat jullie van klaar houden💖

Reageer