Skip to main content
Vraag

leeftijd verschil..

• August 5, 2026
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heey…

Heet ik ben 15 jaar en ben verliefd (al sinds mijn 14) op een man van 26 (toen24)

Ik wordt eind deze maan  16!!! maar ja hij wordt ook ouder hij is ondertussen 26... hij weet dat ik verliefd ben op hem. maar heeft mij daarvoor even verlaten.. ik ben toen begonnen met iemand van 20. dit is ondertussen uit. heb hier ook veel ruzie gehad met mijn ouders over de leeftijd en over zijn gedrag hij praatte slecht over de opvoeding die mijn mama gaf. maar ik heb ook contact terug met hem 😍. hij heeft toegegeven dat hij ook iets voor mok voelde maar hij wil niet dat ik de problemen komt met mij' ouders. hij wilt sowieso wachten tot ik 16 ben en daarna bekijken hoe het loopt, en mijn ouders ontmoeten. maar daar ben ik nu echt bang voor. omdat ik ja mijn vorige relatie met iemand van 20 (6 jaar jonger) niet goed binnen kwam zeker hoe dat hij was.

wat kan ik doen? en wat kan hij vooral doen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 5, 2026

er wel meer mensen met een groter verschil in leeftijd. werden je ouders boos echt boos om zijn leeftijd of het idee dat jij iets met jongens wil. je zegt dat die man wil wachten tot je 16 bent bedoel je dan om sex te hebben of een relatie te beginnen. die man van 26 heeft denk ik wel een grotere en dikkere piemel dan jij hebt dus als je die tussen je billen in je kont krijgt zal je dat wel voelen. doe niks wat je niet wilt. ik weet ook niet of je al sex hebt gehad en of je iets zou willen doen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 5, 2026

Hey ik ben een meisje van 15 en geen jongen 🙈

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 5, 2026

Sorry, maar denk er goed over na of je verder wil met hem en wat dit doet met je ouders.

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 9, 2026

10 jaar verschil lijkt me veel, maar je kan daarover beter bellen of chatten met de kindertelefoon, of nog beter bellen, chatten, whatsappen of mailen via de site Sense want hier op het forum van de kindertelefoon krijg je alleen random antwoorden van leeftijdgenoten die het zelf ook niet weten hoe in dit geval de wetgeving inelkaar zit en hoe je het veilig tegen je ouders kan vertellen en al die dingen.  Doen! En succes