Vraag

laten weten dat ik haar leuk vind

  • 28 April 2020
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste (vrouwelijke) leden,

 

Ik zit hier met een héél groot dilemma.

Ik ben enorm verliefd op een meid van mn middelbare school, echt al 3 of 4 jaar (we zijn beide 17 jaar). Ik heb zelf nog nooit de moed gevonden om haar een berichtje te sturen. Nu zijn we beide geslaagd van school en zien we elkaar nooit meer, maar mijn gevoelens blijven. Ik wil het nu dus laten weten, maar omdat ik onzeker ben durf ik niet echt zo'n heel gesprek aan te gaan, maar misschien vind ik wel moed om het haar straight to the point te vertellen. Dus daarbij mijn vraag. Stel een jongen die je nog nooit echt hebt gesproken, zegt zonder andere berichten iets van:"heyy A, ik vind je al heel lang leuk, maar heb nooit de moed hiervoor gevonden, en ik moest het kwijt", zou je dat dan raar vinden, eng vinden, leuk vinden..? (Graag OPRECHTE MENING!!)En heb je tips om mijn berichtje te maken die ik naar haar kan sturen?

 

Alvast bedankt!


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Annoniem02 ,

Als ik zelf in haar schoenen zou staan zou ik het natuurlijk wel leuk vinden. Het is altijd leuk dat iemand je leuk vind. Ik weet verder niet hoe ze is maar is er een reden waarom jullie nog nooit hebben gesproken. Is zij populair en vind ze zichzelf te goed voor jou? Of is het er gewoon nooit van gekomen. Je kan straight to the point gaan ik zou alleen eerst een klein gesprekje voeren. Begin gewoon met hee ik hoorde dat je ook geslaagd bent gefeliciteerd! En dan daarna nu we geslaagd zijn en we elkaar nooit meer gaan zien wilde ik nog even iets kwijt ….. Zoiets kan je doen. Je kan ook proberen haar te vergeten want je weet nooit hoe ze gaat reageren er is een kans dat ze lullig reageert. Maar ik denk niet dat je haar na 4 jaar kan vergeten. Dit is mijn eerlijke oprechte mening.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs

Hi @Annoniem02 ,

Als ik zelf in haar schoenen zou staan zou ik het natuurlijk wel leuk vinden. Het is altijd leuk dat iemand je leuk vind. Ik weet verder niet hoe ze is maar is er een reden waarom jullie nog nooit hebben gesproken. Is zij populair en vind ze zichzelf te goed voor jou? Of is het er gewoon nooit van gekomen. Je kan straight to the point gaan ik zou alleen eerst een klein gesprekje voeren. Begin gewoon met hee ik hoorde dat je ook geslaagd bent gefeliciteerd! En dan daarna nu we geslaagd zijn en we elkaar nooit meer gaan zien wilde ik nog even iets kwijt ….. Zoiets kan je doen. Je kan ook proberen haar te vergeten want je weet nooit hoe ze gaat reageren er is een kans dat ze lullig reageert. Maar ik denk niet dat je haar na 4 jaar kan vergeten. Dit is mijn eerlijke oprechte mening.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs

Bedankt voor deze reactie! De reden is eerder omdat ik haar te hoog gegrepen voor mij vond. Ze was altijd wel bevriend met meiden die niet 'highclass' waren om het zomaar te noemen. De reden dat ik haar nooit heb kunnen aanspreken is gewoon zo omdat ik te weinig zelfvertrouwen had/heb (hier probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk vanaf te komen). Wat betreft dat gefeliciteerd met je geslaagd berichtje gaat ook moeilijk, het is alweer een jaar geleden dat ik we geslaagd zijn.

 

Groetjes!

Heyy!!

Ik ben een meisje van 16, en nee ik zou het totaal niet raar vinden, ik bedoel wat is daar mis mee? :) ik zou het gewoon vragen als ik jou was, misschien vind ze jou ook wel leuk! En zo niet, dan heb je teminste geen valse hoop meer ;) ik hoop dat ik je heb geholpen.

groetjes anobie

Reageer