Vraag

Lat-relatie

  • 2 December 2018
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal
ik ben 15 en mijn vriendje ook, we hebben een lange afstand relatie en moeten elke keer 2.5 uur met de trein. En zien elkaar 1 keer per 2/3 weken. Hij is mijn eerste vriendje en we hebben nu zo’n 3,5 maanden. We hebben al getongt maar zijn allebei maagd. Soms blijven we bij elkaar slapen als we elkaar opzoeken. Maar ik merk aan mezelf dat ik meer van hem wil. Ik weet alleen niet hoe ik dat kan laten merken en waar/wanneer we dat dan zouden moeten doen. Want onze ouders zijn altijd thuis. Mijn vragen zijn dus:
hoe kan ik laten merken dat ik meer wil.
waar/wanneer zouden we dat dan moeten doen.

graag een beetje srs reacties
alvast bedankt xxx brie

4 reacties

Hoi!

Jij en je vriendje hebben een lat-relatie en jij hebt zin om eigenlijk wat meer dan tongzoenen te doen.
Ik denk dat je over dergelijke zaken het niet echt moet laten merken , maar het simpelweg vragen, om heel zeker te weten of hij hier ook klaar voor is.
Misschien kunnen jullie je ouders wel overtuigen om samen eens op weekend te gaan? Anders denk ik dat de beste opties zijn ofwel te wachten tot één van jullie ouders een niet thuis zijn, het te doen wanneer zij er bij zijn, maar er voor zorgen dat ze er niets van merken, of ergens een andere plaats zoeken om dit te doen.
Vergeet ook zeker niet om het veilig te doen hé!

Groetjes
Lot
Hoe moet je zoiets vragen dan?
dat is toch gek...
Nou ja, misschien kan je 'toevallig' een filmpje bekijken dat daar over gaat, of er samen iets over lezen in een tijdschrift en er dan over beginnen,...
Ik snap dat dat niet zomaar iets is dat je uit het niets vraagt, maar het is wel belangrijk dat je wederzijdse toestemming hebt.
Jij kent hem het beste, je vindt wel een manier, als je er nooit met hem over spreekt kun je ook niet echt afspraken maken over de plaats en uur ervan enzo.
Probeer iets te vinden waar jij je comfortabel genoeg bij voelt, dat komt wel goed.

Groetjes
Lot
En hij had voor de grap condooms gekocht, 3 stuks.
zegt dat niet dat hij het ook wel wil?
ik ga hopelijk binnenkort aan de pil, dus dat komt wel goed.

Reageer