Vraag

Lastige situatie

  • 25 September 2021
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

ik zit een beetje in een lastige situatie met mijn crush. Sinds vandaag reageert ze niet meer op mijn appjes. Ik weet niet waarom dat is. Ik heb ook het idee dat ze een crush heeft op een goede vriend van mij. Verder denk ik ook dat ze beïnvloed wordt door haar vrienden die mij niet mogen. Ik spreek bijna iedere week met mijn crush af in de stad en dat verloopt altijd heel goed. Ik weet op dit moment niet echt wat ik moet doen. Willen jullie mij helpen?


4 reacties

Hey!

Raar zeg, ook omdat jullie al vaker afspraken, als je nou eens haar belt of spreekt wanneer je haar ziet om het er eens over te hebben waarom ze dit doet, breng het voorzichtig en niet vijandig, als jij kalm overkomt zal zij dat ook zijn en zal ze dus ook eerlijk antwoorden!

Succes!

Lucas

Reputatie 1
Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ok bedankt. Ik zal het proberen :)

Badge

Hi,

ik zit een beetje in een lastige situatie met mijn crush. Sinds vandaag reageert ze niet meer op mijn appjes. Ik weet niet waarom dat is. Ik heb ook het idee dat ze een crush heeft op een goede vriend van mij. Verder denk ik ook dat ze beïnvloed wordt door haar vrienden die mij niet mogen. Ik spreek bijna iedere week met mijn crush af in de stad en dat verloopt altijd heel goed. Ik weet op dit moment niet echt wat ik moet doen. Willen jullie mij helpen?

Hey!

Ik snap je verhaal helemaal, wat raar dat ze niet meer reageert.

Weet ze dat je gevoelens voor der heb? Meestal als sommige meisjes het weten en niet meer open staan of geen contact meer zoeken proberen ze te zeggen dat de gevoelens niet hetzelfde zijn. Stuur haar een appje met de vraag hoezo ze niet reageert. Als ze daar niet op reageert probeer  het de volgende keer wanneer je haar ziet en vertel haar hoe je je voelt op het moment wanneer ze je negeert! 

 

Ik hoop dat dit zal werken Groetjes  :) (tekst verwijderd door De Kindertelefoon ivm anonimiteit)

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor de tips. Ik heb met haar gesproken en het goed gemaakt :)

Reageer