Vraag

lastige situatie

  • 22 September 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hey jongen 15 hier.

 

Ik heb een lastige situatie waarvoor ik jullie hulp nodig heb.

 

Een jaar geleden had ik een meisje(ik noem haar ff beau) uit onze vriendengroep gevraagd, jammer genoeg zag ze me als vriend. Ik bleef lang hangen in het verleden en vond haar voor nog een half jaar verder leuk. Zo rond maart 2021 kreeg ik met een ander meisje waarmee het helaas maar 2 maanden heeft geduurd omdat ik na 4 maanden weer terug in het verleden viel en beau weer leuk begon te vinden. Nu vind ik haar nog steeds leuk na een jaar maar een vriend van me waarmee ik best close ben(op een vriendschappelijke manier) vind haar dus nu ook leuk en ik vind ook een collega van mij leuk.

Ik gun het mijn vriend enorm want hij kent haar al sinds groep 1 maar van de andere kant ook weer niet want ik vind haar ook leuk.

Stiekem hoop ik dat beau zich bedenkt over mij wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren want ik ben totaal niet haar type en ik heb ook last van een groot ego ookal probeer ik er wat aan te doen. 

Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen, ik ben nog nooit zo eerlijk geweest over dit soort dingen en ik spreek hier van uit mijn hart want ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik droom ook best veel over beau en daarom weet ik echt niet wat ik moet. Help me alsjeblieft 


1 reactie

Je zou het er nog eens met haar over kunnen hebben hoe het gegaan is en hoe het nu verder moet, ik denk dat voor de rest ook tijd het beste geneesmiddel is

Reageer