Heey allemaal,
ik heb nu bijna 8 maanden met mijn vriendje. Ik vind hem zo leuk en smoorverliefd op hem. Alleen heeft hij een enorm kort lontje. Er zijn bepaalde dingen waar die enorm boos om kan worden zoals het negeren op snapchat. We sturen elkaar altijd leuke dingen maar als ik hem negeer wat ik echt niet express doe wordt die enorm boos. Ik heb al vaak genoeg gezegd dat hij er niet zo op moet letten want dat is niet normaal. Hij wilt maar niet luisteren. Alles is altijd mijn schuld. In die 8 maanden zijn alle ruzies mijn schuld volgens hem wat dus totaal niet zo is. Ik heb meerdere keren gepraat met hem over dit onderwerp waar niks uit kwam. Hij is zo’n type dat alles aan de ander ligt en nooit aan hem zelf. Ik heb het geaccepteerd maar telkens dat er iets gebeurd waardoor ik de schuld weer krijg wordt ik geïrriteerd en automatisch boos omdat het dan weer zo ver is.
Ook een ding is dat hij wel mag wat ik niet van hem mag bijvoorbeeld: als we gaan afspreken en we spreken af dat ik naar hem ga moet ik er voor een bepaalde tijd er zijn anders wordt die boos. Maar stel we veranderen het in dat hij naar mij gaat dan is hij uren later terwijl ik er voor een bepaalde had tijd moeten zijn.
Hij heeft een moeilijke tijd achter de rug met thuissituaties. Hij was eerder agressief en schreeuwde naar me. Dat is nu veranderd en doet die niet meer. Ik heb er zovaak over nagedacht om het uit te maken, maar ik wil hem niet kwijt alleen zijn gedrag kan ik niet lang meer volhouden.
wat moet ik doen????!!!!!
groetjes mij xxxx