Skip to main content

Hoi allemaal,

ik heb dus afgelopen zomer een meisje toegevoegd op snapchat. We zijn nu een paar maanden verder en we vinden elkaar allebei (denk ik) leuk en we willen graag afspreken. (we moeten eerst nog bellen 😉
het ding is, ze woont 144 km van mij vandaan en ik wil wel met het OV gaan maar hoe vraag ik dat aan mn ouders? Want als ik zeg ik heb iemand ontmoet op snapchat vinden ze dat wel apart. (miss helpt t om te zeggen dat ik 14 ben en zij ook)

alvast bedankt voor de antwoorden!
~iemand

Hey wat leuk dat je iemand leuk vind, ik hoop dat ze je ook leuk vind.

Ik zelf heb mijn huidige vriendin ook afgelopen zomer leren kennen op een kamp, en hebben daarna een paar keer in het echt afgesproken, gewoon zo vaak het eigenlijk maar kan. (Ik 14j en zei 16m)

We wonen toevallig ook ong 144km bij elkaar vandaan, wat best moeilijk is soms maar we reden het wel. Mijn ouders weten het zelf nog niet, en ik ben van plan het binnenkort te vertellen,

Hoe ik het altijd doe als ik naar wil of zei naar mij komt is dat ik doe alsof ik met vrienden afspreek wat daadwerkelijk een vorm van waarheid verschuilt.

Maar ik zou als ik jou was allereerst praten met je ouders of het slim is (en ik raad je aan om een off-peak hours day pass te nemen 7,95) en doe voornamelijk alsof jullie gewoon vrienden zijn, je ouders gaan waarschijnlijk wel wat meer nadenken enzo maar dat maakt het alleen maar makkelijker als jullie daadwerkelijk verkering krijgen.

Ik wil het je echt op het hart drukken om geen ruzie te maken met je ouders als ze nee zeggen en dat het echt moeilijk is om in een lange afstand relatie te zitten.

Ik hoop dat dit je helpt en nog veel succes. 😄

Reageer