Vraag

langeafstandrelatie

  • 9 March 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een probleem. Ik weet niet hoe maar ik ben gevallen voor een jongen in Italië . Ik was daar 2 weken op een camping . En daar was hij . Ik zal zeggen dat ik me nog nooit zo gevoeld heb zoals bij hem en ik zag in zijn ogen dat hij zich ook zo voelde als ik . Nou woont hij in Italië. We hebben contact en appen elke dag we hebben zelfs een relatie . Ten eerste is mijn vader Marokkaans en maakt hij me af als hij weet dat ik een vriendje heb en ten tweede woont hij [ mijn vriendje] 1000 km van me vandaan . Hij wordt dit jaar 16 en ik 14 . Ik weet niet wat ik moet doen want ik wil die jongen trouwen 


3 reacties

Heyy, ehm, ik had voor een tijd ook een langeafstands relatie, en ehm, tis niet echt heel goed meer. Hij woonde in amerika, LA, om precies te zijn, en het was erg lastig. Ik voelde ook alsof ik met hem wilde trouwen, ik keek iedere dag uit naar de dag dat ik hem zou ontmoeten (want ik had hem nog nooit in het echt gezien) en iedere keer als ik iets of iemand knuffelde beelde ik me in dat het hem was. Ik was om het zomaar even te zeggen verblind voor de realiteit. En ik kom nu niet hier om te zeggen dat de wereld kut is en al je dromen niet waar komen, ik kom hier om je te waarschuwen dat misschien niet alles loopt zoals je hoopt dat het gaat lopen. Ik snap dat dat lastig is om te accepteren, maar de wereld is nou eenmaal lastig.

 

zolang het niet nodig is hoef je je vader het nog niet te vertellen vind ik, het is pas echt nodig als je plannen wilt gaan maken om hem opnieuw te zien, dus jij naar italie of hij naar Nederland. Verder wens ik je veek succes en hoop ik dat het goed afloopt met jullie twee

Badge

Heyy, ehm, ik had voor een tijd ook een langeafstands relatie, en ehm, tis niet echt heel goed meer. Hij woonde in amerika, LA, om precies te zijn, en het was erg lastig. Ik voelde ook alsof ik met hem wilde trouwen, ik keek iedere dag uit naar de dag dat ik hem zou ontmoeten (want ik had hem nog nooit in het echt gezien) en iedere keer als ik iets of iemand knuffelde beelde ik me in dat het hem was. Ik was om het zomaar even te zeggen verblind voor de realiteit. En ik kom nu niet hier om te zeggen dat de wereld kut is en al je dromen niet waar komen, ik kom hier om je te waarschuwen dat misschien niet alles loopt zoals je hoopt dat het gaat lopen. Ik snap dat dat lastig is om te accepteren, maar de wereld is nou eenmaal lastig.

 

zolang het niet nodig is hoef je je vader het nog niet te vertellen vind ik, het is pas echt nodig als je plannen wilt gaan maken om hem opnieuw te zien, dus jij naar italie of hij naar Nederland. Verder wens ik je veek succes en hoop ik dat het goed afloopt met jullie twee

Ja ik probeer realistisch te blijven . En ik dacht na want hij woont een uur met het vliegtuig van me af . En hij zal over 2 jaar 18 worden . Ik hoop gewoon dat het gaat werken . Dankjewel voor je antwoord . En hoe onrealistisch het ook is ik blijf hopen 

Hoi! Soms lijkt iemand op het moment zelf heel leuk en lijkt het perfect, misschien was hij heel aantrekkelijk? Je bent nu heel erg bezig met hem, natuurlijk omdat je hem leuk vind. Begrijpelijk, want we willen allemaal een leuke jongen als vriendje. Nu zeg je zelf al dat je vrij realistisch wilt blijven, dat is goed van je en probeer dat ook te doen. Soms is het beter om niet te veel te verwachten en bij dit soort dingen van het slechte uit te gaan, want waarschijnlijk zie je hem niet meer. Spreekt hij trouwens dezelfde taal als jij?

Reageer