Vraag

lange afstandsrelatie

  • 14 July 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

hallo mensen! ik heb bijna 2 maanden geleden mijn vriendin leren kennen online. we zijn heel gelukkig samen. Maar het grote probleem is: zij woont in amerika.  We videobellen elke nacht dus ik weet dat het echt is en niet een 50 jaar oude man die pedo is ofzo. heeft iemand tips? en ook: we beginnen vaak met videobellen zodra mijn ouders op bed liggen, want zij weten nog niks over haar. dan zet ik een wekker voor 23:30, zodat ik toch nog een beetje meer slaap krijg, maar daar slaap ik de laatste tijd doorheen, waardoor ik al een paar keer niet heb kunnen videobellen. iemand ook daarvoor tips?  ik heb trouwens overdag niet veel last van het weinig slapen

 

Alvast Bedankt!


3 reacties

Het lijkt mij in ieder geval handig om ook op andere tijden te bellen.
Qua tijdverschil zit er 6 tot 9 uur verschil tussen GMT+1 (Nederland) en East/West Coast.
Tijdens het weekend zou je dus wel eens kunnen bellen wanneer het daar middag of ochtend is, zodat jij iets langer kunt slapen.

Tegen je ouders kun je altijd zeggen dat het een vriendin is.
Dat zit niet ver van de waarheid af in ieder geval.

 

Badge

Het lijkt mij in ieder geval handig om ook op andere tijden te bellen.
Qua tijdverschil zit er 6 tot 9 uur verschil tussen GMT+1 (Nederland) en East/West Coast.
Tijdens het weekend zou je dus wel eens kunnen bellen wanneer het daar middag of ochtend is, zodat jij iets langer kunt slapen.

Tegen je ouders kun je altijd zeggen dat het een vriendin is.
Dat zit niet ver van de waarheid af in ieder geval.

 

thanks voor het advies! het is 6 uur tijdsverschil. dus als het hier 23:30 is is het daar 17:30

Laat je ons weten of het gelukt is?
Dat hoeft natuurlijk niet, maar het is ook leuk om eens een succesverhaal te zien.

Zelf heb ik ook vrienden in andere tijdzones zitten en het is af en toe erg lastig om daar iets mee te regelen.
Hopelijk lukt het jou dus wel.

Reageer