Lang verhaal, maar ik hoop dat iemand de moeite neemt om het te lezen :))

  • 15 August 2021
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een paar jaar geleden, ik denk ongeveer 2 jaar geleden had ik een jongen online ontmoet en via hem ben ik in aanraking gekomen met zijn vriendengroep. Nu een paar jaar later spreek ik ze bijna elke dag, alleen tot gister had ik ze nog nooit gezien.  2 Jongens van de groep heb ik gister ontmoet en het was echt super gezellig, alleen nu denk ik dat het misschien een fout was. Het probleem is dat ze best ver weg wonen en ik houd er niet van om vrienden te zijn met mensen die ik niet vaak zie, omdat het over het algemeen moeilijker is om zo'n relatie te onderhouden.  En dat klinkt misschien gek, want ik ben 2 jaar vrienden met ze geweest zonder ze te zien, maar om een of andere manier voelt het nu toch anders en raarder.  Wat als ze me niet aardig vonden en alleen maar deden alsof of wat als ik iets verkeerd deed of totaal niet was zoals ze hadden verwacht? Ik praat al bijna 2 jaar dagelijks met hen en ik zou het zonde vinden als dat hierdoor zou veranderen. 

Ik heb hen nog niet verteld hoe ik erover denk nu en ik vroeg me af of ik misschien met hen erover zou moeten praten of zou dat dingen alleen maar erger maken? Alleen ze zijn niet zo goed in het praten over emoties, dus ik weet ook niet hoe dat dan zou uitpakken.  Dus iemand advies wat ik zou kunnen doen in deze situatie :)? Misschien stel ik me ook wel aan...


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Doen!!!!

Reageer