Skip to main content
Vraag

kut gevoel na afwijzen

• May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit kan uitleggen maar letsgo, het begint eigenlijk vorige week ik was met een vriend van me aan het chillen en hij had afgesproken met een vriendin van hem dat wij naar hun zouden gaan nou kenden ik de meeste van die mensen wel nou was er een meisje die ik had gezien die me wel leuk leek dus ik ging een beetje met haar praten uiteindelijk kwam het tot het punt dat we naar mijn huis gingen met zijn vieren toen hebben we een paar keer gebekt en zijn we weer terug gegaan naar die andere groep en toen had ik haar snap gevraagt zei had me gewoon terug gevoegt en toen hadden we in de avond lopen appen vandaag kwam ik weer op school en ik had nog wat meer met haar gepraat naar niet gezien vanwege mijn vakantie iniedergeval hoorde ik dus van een vriend die met haar in een tussen uur was dat ze ineens niks met me te maken wou hebben terwijl we gewoon de hele tijd goed waren maar ik was dus heel blij dat ik met haar kon praten maar nadat ik dat hoorde voel ik me heel leeg en vrolijkt eigenlijk niks me op en ik wil weten wat ik moet doen.

2 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2025

Dus je hebt met haar gekust, maar heb je ook gevoelens voor haar? Waarom voel je je 'kut'?

Het kan zijn dat jij denkt oh nu hebben we wat, maar dat zij daar heel anders over denkt en die paar keer kussen niet als heel bijzonder zag. Het kan ook zijn dat ze andere redenen heeft om verder niet teveel met jou om te willen gaan.

Vraag is: wat wil jij? Als zij niet verder met je wilt, is het misschien beter een ander meisje op te zoeken? Een keer zoenen wil nog niet zeggen dat je gelijk verkering hebt natuurlijk.

Forum|alt.badge.img

Nou is het zo dat ik eerder heb gedaan maar dit was gewoon zo anders aangezien zou ook gewoon de eerste berichtjes stuurde enzo en ze wou nog afspreken en dan 1 dag school en ineens is alles anders