Vraag

kussen vriendje

  • 11 December 2023
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Badge

Hey allemaal, 

Ik ben bijna 2 jaar samen met mijn vriendje. We zijn allebei 13 jaar. Ik wil hem graag kussen en hij wilt dat ook maar we durven allebei niet de eerste stap te zetten. Ik heb het al vaak geprobeerd maar elke keer als ik het wil proberen durf ik niet meer. Hij zei een keer dat ik het mocht vragen of ik hem mag kussen, maar dan is het aangekondigd en is er niks romantisch meer aan. We weten ook allebei niet hoe het moet dus is het extra spannend. We hebben al wel een keer een ´kusje´ op de mond gegeven maar dat was echt niks. Kan iemand tips delen? 

Groetjes naamloos


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Misschien dat je het op een random moment vraagt en vraagt of hij het dan wilt doen en meteen doen zodat het spannend blijft
Ik denk zoiets😄

Reputatie 4
Badge +2

Ik snap wel dat je het spannend vindt maar misschien allebei de eerste stap zetten, is al minder spannend dan denk ik

Xx💛

Hey meid

Uhm ja gewoon voor gaan zou ik zeggen pak zijn hoofd vast en doe het want ik word paranoia als

mensen gaan zeggen we zijn al 2 jaar samen  en nog steeds niet gekust sorry IK ZOU ER VOOR GAAN MEID LET’S DO THIS

Reputatie 7
Badge +9

Het is nogsteeds romantisch ookal is het aangekondigd hoor😂 Kweenie waar je dat vandaan heb. Maar dat blijft nogsteeds leuk. Gwn vragen. Doe het waar je de tijd ervoor hebt.

Badge

Hey, we hebben ondertussen gekust. Maar niet zoals ik bedoelde. We gaven elkaar een kus op d emond maar gewoon iets langer als ervoor. Ik bewoog mijn lip omdat gewoon je lippen op elkaar houden niet kussen is. Hij stopte en zei: 'Je lip bewoog.' Ik antwoorde dat het zo hoort maar hij begreep het niet. Wat moet ik nu doen?

Reageer