Vraag

Kussen of niet? Ben bang.

  • 13 June 2023
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Ik ben een meisje van dertien en ben verliefd op een jongen van twaalf. Hij weet dit en ik wil een keer een milkshake met hem gaan drinken. Dan zeg ik dat hij zijn ogen dicht moet doen. Of misschien dat we nog steeds vrienden zijn na het volgende wat er gaat gebeuren. Dan kus ik hem op zijn wang. Ik ben heel zenuwachtig. Moet ik het doen? Of is hij er nog te jong voor?

Groetjes van IK


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, dat klinkt super lief en cute! Een milkshake en een kus op de wang dat kan natuurlijk prima en is heel lief bedacht. Ik zou dat zeker heel leuk vinden.  En gaat niet te ver ofzo hoor. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 2
Badge

@Tartan13 

Tyyyyy! Een probleempje. We zijn hele goede vrienden. Ik wil dat niet verpesten!

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon,

Reputatie 7
Badge +9

Het is zoiezo moeilijk als je vrienden bent met iemand waar je verliefd op bent. Ik denk dat je dat gewoon kan doen. Als je je vriendschap "verpest" maar ik denk dat dat niet zo zou zijn als het alleen op zn wang kust. Maar als dat wel gebeurd is dat echt niet erg. Dat gaat vanzelf over en uiteindelijk kom je wel bij iemand anders terecht.

Reputatie 2
Badge

Het is zoiezo moeilijk als je vrienden bent met iemand waar je verliefd op bent. Ik denk dat je dat gewoon kan doen. Als je je vriendschap "verpest" maar ik denk dat dat niet zo zou zijn als het alleen op zn wang kust. Maar als dat wel gebeurd is dat echt niet erg. Dat gaat vanzelf over en uiteindelijk kom je wel bij iemand anders terecht.

Tyy! Ik heb al gevraagd of hij een ,milkshake wil drinken…😊

Reputatie 7
Badge +9

Het is zoiezo moeilijk als je vrienden bent met iemand waar je verliefd op bent. Ik denk dat je dat gewoon kan doen. Als je je vriendschap "verpest" maar ik denk dat dat niet zo zou zijn als het alleen op zn wang kust. Maar als dat wel gebeurd is dat echt niet erg. Dat gaat vanzelf over en uiteindelijk kom je wel bij iemand anders terecht.

Tyy! Ik heb al gevraagd of hij een ,milkshake wil drinken…😊

Goed gedaan! Veel succes😉

Reputatie 7
Badge +19

😀 succes hoor!! 

 

Reputatie 2
Badge

😀 succes hoor!! 

 

Bedankt! 😃

Reageer