Vraag

kussen

  • 22 November 2021
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 15 jaar en ik heb een vriendin van 16 maar we hebben al verkering maar ik wil eiglijk ook kussen hoeft niet persen op de mond ik dacht zo als we samen naar de BIOS gaan kan ik het vragen maar hoe moet ik dat vragen 

He mag ik je een kusje geven want dat is best chanat hoe moet ik het vragen 🥺🥺😳😳 


7 reacties

Hey!

Doe waar jij je goed bij voelt, dit kan met een grapje zijn of het echt daadwerkelijk vragen. Je kan ook gewoon haar een beetje knuffelen en naar haar toe leunen, dan merk je vanzelf of je verder mag gaan. Je kan het er ook over hebben, dat zal ze vast begrijpen, misschien wacht ze wel tot jij het zegt!

Succes!

Lucas

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

@Lucassss Dankjewel Lucas is het niet eerst slim  om te proberen eerst een beetje tegen haar aan leunen en dan haar hand pakken en dan een klein kusje want ee gaan naar Harry Potter en de steen der wijzen die duurt 2 uur dus is dat misschien s

Een goed idee zal  ik dan leunen tegen haar dan hand vaste houden en een beetje aan het eind een kusje niemand ziet het ook en ik vind ook heel spanned maar wil het wel heel heel erg graag 

 

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Heb ook  gechat met de vrijwilligers en die zeggen allemaal dat ik het stap voor stap moet dus eerst hand vast pakken en dan een me hoofd op haar schouder leggen en dan opgegeven  moment kan ik haar misschien een kus geven

Als je je daar fijn bij voelt zeker doen! Succes en laat maar weten hoe het ging! 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Nok Lucas ik weet helaas niet of het door gaat vanwege corona dan komen we elkaar thuis en mischien kan ik het thuis proberen  heb je tips voor als je het thuis doet en je ouders er niet achter mogen komen

Je kan thuis ook een film kijken, of gezellig tegen elkaar aanzitten op de bank. Je kan langzaam dichterbij gaan zitten/leunen. Of het gewoon vragen of ze dat wil natuurlijk!

Succes

Badge

Ik heb wel lang met een vrijwilligers gechat en met me vriendin gespot we zijn eruit als ik naar bios ga mag ik na vragen een heel gesprek mag ik haar een kusje op haar hand geven bedankt voor je hulp ik kom vaker met vragen bij je als ik iets wil weten hier over

 

Reageer