Skip to main content

Hi,

ik zit in een relatie van bijna 2 jaar. Ik ben zelf 18 en mijn vriend ook.

Nu hadden mijn beste vriendin en ik laatst met carnaval  elkaar kusjes gegeven op de mond (zonder tong). We hadden elkaar gewoon achter elkaar 4 kusjes gegeven. We hadden wat drank op en toen kwam dat ervan.

nu heb ik dat aan mijn vriend verteld, maar die is er niet blij mee. Ookal had mijn vriend me wel eens gezegd dat die het niet erg vind als ik kusjes san een vriendin zou geven. 
mijn vriend is heel erg boos en heeft het gelijk met me uitgemaakt. Hij vind me nu heel vies en blah blah en noemde me een slet. 
Ik voel me heel erg schuldig, terwijl ik van mezelf weet dat die kusjes met mijn beste vriendin niks voorstelde, en mijn vriend ook tegen me heeft gezegd dat die dat niet erg zou vinden(toch wel dus).

wat vinden jullie? Vinden jullie dat ik te ver ben gegaan en dat het niet meer te redden valt

Hoi. Nee je bent niet te ver gegaan. Gewoon wat kusjes op de mond is geen vreemdgaan hoor. Dat is gewoon vriendschap, dus van jouw kant is er niks fout. Dat hij daar zo heftig op reageert vind ik wel heel bijzonder.  en wat ook zo is, als iemand je een slet noemt, is ie dan nog je liefde waard?  Jij verdient beter denk ik hoor:) een minder jaloers vriendje in elk geval.

Maar het is wel naar voor je dat dit gebeurd maar ligt niet aan jou

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoi. Nee je bent niet te ver gegaan. Gewoon wat kusjes op de mond is geen vreemdgaan hoor. Dat is gewoon vriendschap, dus van jouw kant is er niks fout. Dat hij daar zo heftig op reageert vind ik wel heel bijzonder.  en wat ook zo is, als iemand je een slet noemt, is ie dan nog je liefde waard?  Jij verdient beter denk ik hoor:) een minder jaloers vriendje in elk geval.

Maar het is wel naar voor je dat dit gebeurd maar ligt niet aan jou

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dankje voor deze reactie.  Voel ik me al een stuk fijner door. Mijn vriend blijft beweren dat ik ben vreemd gegaan. Terwijl het maar een paar kusjes waren met mijn allerbeste vriendin. 
Ik vind het heel lastig, want natuurlijk kan hij niet leuk vinden dat ik kusjes aan iemand anders heb gegeven en dan kan hij het zien onder vreemdgaan. Terwijl ik mn vriendinnen nooit kusjes geef of wat dan ook. Het was alleen die ene keer dat we wat op hadden en elkaar een paar kusjes gaven en het is mn allerbeste vriendin.  Alleen wilt mijn vriend dat niet begrijpen 

Reageer