kunnen jullie mij helpen

  • 5 June 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal

ik ging gisteren met een vriendin van me naar Zwolle, daar gingen we iets met z'n tweeén eten op de terug weg zaten we een beetje te flik flooien en uiteindelijk sloeg ik mijn arm om haar heen. Na een paar minuten haalde ik deze weg en toen was ze helemaal rood. Is dit een goed teken?

Graag hoor ik jullie mening

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zou zeggen dat het eerder een slecht teken zou zijn, omdat ik niet kan bedenken waarom ze rood zou worden terwijl ze het prettig vond. Misschien werd ze rood omdat ze dacht dat er extra aandacht op haar kwam (als jullie met de trein reisden). In dit geval kon ze je arm om haar heen alsnog prettig vinden, maar niet die 'extra aandacht'. Mocht dit niet het geval zijn, zal ze het wel ongemakkelijk gevonden hebben.
Hi Geilek,

Ik heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt, maar dan was het een jongen die zijn arm om mij heen sloeg. Het was niet in een trein, maar gewoon ergens op een bankje op de boulevard. Er liepen dus ook veel mensen om ons heen.

Voor mij voelde het heel goed, die arm om me heen. Ik vond die jongen al langer leuk en ik had ook wel van hem gedroomd. Toen hij die arm om me heen deed voelde ik geluk en de aanraking voelde fijn en toch werd ik rood.

Ik had dat zelf niet in de gaten, maar andere vrienden zeiden dat later tegen mij. Ik denk dat het een soort blozen was. Ik had er van gedroomd dat dit zou gebeuren, maar ik wist niet wat ik moest doen op dat moment. Ik wilde het ook wel bij hem doen, maar tot die tijd ging hij gewoon met me om als vriend en ik wist niet hoe hij die omarming bedoelde. Of het gewoon een arm was of dat hij er meer mee bedoelde. Ik durfde dus niet ook mijn arm om hem heen te doen, terwijl ik dat eigenlijk wel wilde.

Ik heb het er later nog wel eens met hem over gehad en hij zei dat hij er verder niks mee bedoelde en we zijn gewoon nog vrienden. Hij is niet verliefd op mij, maar voor mijn gevoel had het wel gekund.

Ik weet niet of meisjes ook zo reageren, dus echt helpen kan ik je niet.

Maar ik denk dat het rood worden positief kan zijn, in de zin blij te zijn, maar niet precies weten wat te doen op dat moment of toch misschien minder positief wat @Daan. hierboven zegt.

Ik zou het haar gewoon vragen of als dat lastig is, nog een keertje afspreken en op een andere manier laten blijken dat je haar leuk vindt en dan haar reactie afwachten.

Groetjes,
M&M’s

Reageer