Skip to main content
Vraag

Kunnen jongens stoppen met sex normalizeren

• October 3, 2025
  • 14 reacties
  • 279 Bekeken

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1

Waarom zijn jongens zo facking gemunt of sex like ik ken je amper gedraag je. Dus even een oproepje voor alle jongens hierop!! LEER EERST HET MEISJE GOED KENNEN VOORDAT JE OM SEX GAAT VRAGEN!!

14 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 4, 2025

Mooi gezegdĀ  ​@An0niemmeisjeĀ 

Als je de meeste topicsĀ  leest komt er wel seks in voor .

Dit is gewoon een super goei tekstĀ  waar veel jongens Wat van kan lerenĀ 

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 4, 2025

Het feit dat hier inderdaad een oproep voor moet worden gemaakt is echt erg. Het is kut om tot dezelfde groep te behoren zoals dat soort mensen. Ook al zou ik zeggen dat de minderheid van jongens zo is.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 4, 2025

Dankuwel om over dit te praten fr als kind zou je niet heel de tijd over dat moeten denken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Mee eens ​@An0niemmeisje, maar ook sommige meiden op dit forum kunnen dit oproepje wel gebruiken. Niet alleen jongens dus :)

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Hey! Ik heb nu bijna een jaar verkering en ik heb nog niet overĀ Ā seks gepraat met mn vriendin. Zij ook niet en dat komt ooit wel. Dat bepaalt zij. We zoenen en raken elkaar aan bv in het haar , armen of op de knieĆ«n en kuiten, verder niet. Zij geeft aan wat er gebeurt op dat gebied. Ik durf zeker nooit zonder haar toestemming verdere dingen te doen dat vind ik ook niet kunnen, en dat zou zij ook nooit toestaan.Ā  Ik zal niet degene zijn die er zo nodig over moet zeuren. Dus wat dat betreft houd ik me aan je vraag. En volgens mij hebben bijvoorbeeld ​@Tartan15Ā , ​@LupusĀ , ​@Konijntje8Ā  en ik weing over dit onderwerp in onze topics, misschien een echte hulpvraag of een advies. Maar geen lengtes en rating en andere onzin. En we zijn alle 4 jongens šŸ˜‰. Ik vind het ook pijnlijk en eig ook wel verdrietig dat "jongens" dit doen en blijkbaar zo bekend staan. En dat jullie er zo veel last van hebben en boos zijn is echt erg, vind ik echt.Ā  Ik voel me niet persoonlijk aangesproken maar het spijt me dat jullie het ervaren.Ā  Ik ben het met jouw oproep eens maar ook: niet alle jongens hier doen dit 😊.Ā 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 5, 2025

Hey, ik ben een jongen, en dit komt vooral denk ik door de puber in ons. (Wat ik nu ga zeggen is denk ik voor veel jongens, maar uiteraard is iedereen anders!)

Zodra we in de puberteit komen, denken we er heel vaak aan en gaan we vaak aftrekken. We doen onderzoek, en we komen erachter wat seks en neuken is. Dan, uiteraard wil je het proberen. Helaas slaan sommige jongens het liefdes stukje over, en willen ze gelijk seks zonder eerst een relatie

Groetjes Lupus

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 5, 2025

Ik ben het eens met je oproep. Je laatste opmerking is waardevol.Ā  Maar meiden kunnen er ook wat van.Ā  Seksualiteit is wel een belangrijk onderwerp in onze leeftijd. Maar praat er dan iig met respect over, zoals ​@Tover01Ā  en ​@Tover01Ā , nette jongens. We bespreken jongens en hun gedrag trouwens heel interessant hier;Ā 

https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/brief-die-je-niet-zal-sturen-99510

Lever je bijdrage zou ik willen zeggen!Ā 

Doby xx

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

Bedankt voor alle reacties!!! Ik ben het er ook zeker mee eens dat zeker niet alle jongens zo zijn en ook sommige meiden. Dus mijn excuses voor het zeggen van alle jongens op dit forum. Ik bedoel natuurlijk iedereen die het normaal vindt op iemand zomaar om sex te vragen.Ā 

• October 5, 2025

​@An0niemmeisjeĀ  okĆ© en wat als een meisje/je vriendin zelf binnen een paar weken vraagt om wat te doen? Ā Mijn vriendin heeft n.l. Ā al heel snel aan mij gevraagd en ik niet aan haar . Dus leg niet altijd de schuld bij de jongensĀ 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

​@An0niemmeisjeĀ  helemaal goed toch! šŸ‘ Begrepen hoe je het bedoelde hoor en het is vaak ook wel zo.Ā  Goed dat we dit zo hebben besproken en goed dat je het zei hoor!Ā 

Liefs, Tover xxxxĀ 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

Als je in een relatie zit lijkt het me logisch dat je vanaf een bepaalde leeftijdĀ  na verloop van tijd seks gaat hebben.Ā  Als het goed zit, moet je dat niet vragen en besef je zo wel wanneer je verder wilt gaan dan alleen handjes vasthouden.

Als een jongen aan een meije met wij hij geen relatie gaat vragen om seks te hebben, getuigt dat van weinig respect voor haar.Ā  Hetzelfde geldt voor meisjes die dat vragen aan jongens, jongens aan jongens en meisjes aan meisjes natuurlijk.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 5, 2025

Heyy,

Ik ben een jongenšŸ˜‰ Ik zou nooit seks willen voordat er echt een relatieĀ band is enĀ zij het ook graag wil. En dan voorzichtig, alleen de dingen we beide willenĀ en ga het niet opdringen.Ā šŸ™‚

LiefsšŸ¤—

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

​@AubienĀ  zoals ik al zei bij mn nieuwe bericht bedoelde ik natuurlijk niet alle jongens maar het zijn wel bijna altijd jongens die zich zo gedragen bij mijn gevallen dan. En dan heb ik het niet over ā€œbinnen een paar wekenā€ om sex vragen maar vaak gewoon gelijk of gewoon rare vragen stellen over sex etc. Vandaar deze oproep.

Ā 

​@DianaĀ  Kijk jij snapt m

Ā 

Hoiikhebhulpnodig
Forum|alt.badge.img+1

Helemaal mee eens! Ik heb het gevoel dat die druk steeds meer komt omdat je cool wilt zijn en er bij wilt horen. Echt enorm triest, want zo’n status is het helemaal niet omdat bijna iedereen op de wereld het al eens heeft gedaan en dat maakt je niet bijzonder. Dus een oproep naar iedereen: seks moet je pas hebben als je iemand echt leuk vindt en niet omdat je ergens bij wilt horen.

xxx hoiikhebhulpnodig