Vraag

Krijg ik dan nooit een vriendin?

  • 5 June 2017
  • 7 reacties
  • 298 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wel, ik ben een jongen van 14 jaar. Niet supersuperknap maar ook niet lelijk. Ik wil al echt een lange tijd een vriendin, en alle vrienden die ik heb hebben of een vriendin of ze hoeven er geen. Plz help wat moet ik doen. En tja toeval is hetbeste woord nket denk ik want dan gebeurt het nooit.

7 reacties

gewoon afwachten, het komt wel
Je bent nog maar net 14 jaar, geduld hebben. Ik kan je best begrijpen, maar je kan dat niet forceren denk ik.
Je bent idd nog maar 14. Ik herken je gevoel. Ik ben inmiddels 16 en ik was op schoolkamp een heel leuk en lief meisje tegengekomen en het klikte gelijk heel goed. Je moet niet opzoek gaan naar een viendin, die kom je vanzelf tegen en dan weet je gelijk dat het goed zit tussen julie. Ik heb nu al paar maanden en we zijn heel gelukkig met elkaar.
Ik dacht namelijk zelf ook dat het nooit goed met mij en liefde zou komen?. Maar ja, dit bewijst het. Het komt goed.
Wel, ik ben een jongen van 14 jaar. Niet supersuperknap maar ook niet lelijk. Ik wil al echt een lange tijd een vriendin, en alle vrienden die ik heb hebben of een vriendin of ze hoeven er geen. Plz help wat moet ik doen. En tja toeval is hetbeste woord nket denk ik want dan gebeurt het nooit.

Ik ben ook 14 en ik heb PRECIES het zelfde probleem jou. Ik probeer van alles maar het lukt gewoon niet. Laat al die verwende nesten die al jaren een vriendin hebben lekker kletsen met "afwachten" dat moet je echt NIET doen.
Gewoon zo veel mogelijk meisjes contacteren en er iets mee proberen. Want je hoeft niet verliefd te zijn toch neem ik aan? Het is net als vissen. Meestal lukt het niet, maar soms heb je beet!
Heyy,
Ik begrijp dat je een vriendin wilt en je moet zeker niet blijven afwachten maar ik zou ook niet met iemand een relatie beginnen als je niet van elkaar houdt. Want dan is het gewoon een relatie omdat je een relatie wilt en niet omdat je van elkaar houdt en dat is niet leuk voor dat meisje en niet leuk voor jou. En je moet de liefde ook niet forceren maar je kan misschien wat meer naar café's ofzo gaan om nieuwe meisjes te leren kennen. Ik ben een meisje en geloof mij dat je geen vriendin hebt heeft hoogstwaarschijnlijk niets met je uiterlijk te maken. Je moet het perfecte meisje gewoon nog tegenkomen. Nog een beetje geduld.

Liefs
Suicidalthoughtsinmyhead

Reageer