Vraag

Korte vragenlijst

  • 13 August 2017
  • 13 reacties
  • 312 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker?
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben?
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is?
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ?
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit

Bedankt voor het maken van de vragenlijst.
JelmerHelper

13 reacties

De mijne:
1. innerlijk
2. Ligt aan de persoon. Het meisje waar ik verliefd op ben heeft vgm geen make up op
3 Skip
4. Lang bruin krullend haar, ze is ongeveer 1,60 ,vgm geen make up, hele mooie ogen? en ze is gewoon echt super aardig en de rest van haar innerlijk is ook super mooi .
5. Hetzelfde als hierboven?

JelmerHelper
1. beide belangrijk
2. niet te veel
3. n.v.t.
4. n.v.t.
5. twee armen, twee benen en een hoofd. niet zwaar over gewicht. niet kaal/extreem kort haar.
Hi JelmerHelper,

hier is mijn lijstje

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? – uiteindelijk is het innerlijk belangrijker, wat moet je op de lange termijn met iemand die alleen maar mooi is en verder inhoudsloos
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben? – ik vind meeste meisjes die make-up op hebben te veel en te opvallende make-up dragen, ik hou meer van naturel look, zelfde bij jongens, een klein beetje kan mooi zijn, gebruik zelf niks van make-up
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is? – sorry ben gay en ga hem toch beantwoorden en ik ken genoeg jongens die ik ook leuk vind en die iets dikker zijn, dus zeker geen afknapper. Ik oordeel niet zomaar alleen over iemand op grond van hoe hij of zij eruit ziet, eerder op hoe ze als persoon zijn en hoe ze dan wel of niet bij mij passen, dus of er een klik is
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ? – das Luca (zie mijn topic over eerste echte vakantieliefde), hij is ca. 175 cm, heeft hele mooie (licht) groenige ogen zoals fotomodel (I know is lekker vaag), mooie lange wimpers, nice wenkies, cool donkerblond goed geknipt haar beetje zoals ik ook heb, lang bovenop en korter aan zij en achterkant, super uitstraling, lieve lach, kuiltjes, mooie lippen (niet te dun/dik), cute, beetje verlegen, slank met spieren (gelukkig geen bodybuilder type), mooi buikje, kleine tepels en cute naveltje (ja I know: waar let je op hè) en zo’n V model in zijn lies zeg maar naar zijn buikje, lekker strak klein kontje, mooie benen, mooie lange, slanke vingers met verzorgde nagels. geen lichaamshaar (voor zover ik het heb kunnen zien, heb hem nog niet helemaal bloot gezien, wel in boxer/zwembroek), lekkere bobbel die me nieuwsgierig maakt hoe die er uit ziet, mooie tanden en lieve lach en hij ruikt lekker en hij voelt lekker als ik hem ergens op zijn blote huid aanraak, ziet er verzorgd uit qua lichaam en heeft ook leuke kleren
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit – zoals Luca, dat is mijn droomjongen zie 4, maar wat algemener: gemiddelde lengte en lichaamsbouw, verzorgd, leuke uitstraling, open karakter, maar mag ook wel een beetje mysterieus zijn, als hij maar zichzelf wil laten zien aan mij, betrouwbaar en eerlijk

M&M's
1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker?
Innerlijk is belangrijker. Iemand die om je geeft is belangrijker dan iemand die er goed uitziet.
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben?
(geen van bovenstaande, ik beantwoord de vraag toch want duh)
Ik vind het mooi, als zij het zelf ook mooi vinden.
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is?
Nee, een afknapper is als hij respectloos is.
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ?
Hij is lang, middel lang bruin haar, Nederlandse afkomst, blauw, bijna grijze ogen.
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit
heb ik niet
1. Innerlijk
2. -
3. Nee, maar het is niet aantrekkelijk.
4. Bruin haar, 1,67 ongv, schattige lach en bruine ogen
5. Hetzelfde als hier boven maar dan met een beugel en schattig neusje. ?
1. Innerlijk uiteindelijk, natuurlijk is het ook leuk als iemand er goed uitziet.
2. -
3. Het is niet erg als je wat dikker bent, maar ik vind t niet aantrekkelijk.
4. -
5. Brede schouders, gespierd (sixpack), 1.85m t/m 1.95m , kort donker haar (niet te kort), oogkleur maakt niet uit, dikkere wenkbrauwen (im sorry guys haha vind dit echt woestaantrekkelijk), mooie lippen wat voller graag. // als je echt wilt weten hoe, zoek dan even Manu Rios op.
1. Innerlijk, daar word ik verliefd op maar een goed verzorgd uiterlijk moet er ook wel zijn
3. Ligt eraan hoe dik en of het bij je staat. Als je lang en breed bent vind ik het minder erg dan bij een gemiddelde lengte en een opvallende hangbuik
4. Hij is 1,70-1,75 normaal lichaam mooi postuur, bril, getint en bruin haar
5. Brede schouders, sixpack hoeft niet perse als het maar geen hele dikke buik is, tussrn de 175-185 (ik ben zelf 1.60), donkere haar, mooie nette kledingstyle (heel belangrijk) een kort baardje vind ik ook wel dat dat de man aantrekkelijk maakt.
Reputatie 4
Badge +1

Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? Beide maar innerlijk meer
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben? 
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is? Nee helemaal niet
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ? Hij houdt een beetje van literatuur en is aardig en knap en grappig
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit? Aardig, grappig, intelligent en een beetje plagend :) 

Bedankt voor het maken van de vragenlijst.
JelmerHelper

het was een leuke vragenlijst, bedankt :)

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? Lastig, innerlijk dan toch wel.
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben? Mooi, maar niet te veel, en alleen voor speciale gelegenheden.
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is? Niet altijd.
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ? Bruin haar, bruine ogen, bril, skater outfit, langer dan ik en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht.
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit nou, zoals ik hierboven beschreven heb.

Bedankt voor het maken van de vragenlijst.
JelmerHelper

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? Beide
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben?mooi maar niet te veel 
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is? Ja een buikje hebben is nog oké maar dik als in overgewicht ja zeker een afknapper 
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ?bonken blond een baardje klein (even lang als mij hij is 16 ik 14) buikje maar geen overgewicht 
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit
Jongen:zwart haar beetje spierballen 

meisje: lang rood haar slank blauwe ogen
Bedankt voor het maken van de vragenlijst.
JelmerHelper

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? Pfff. Ik denk dan wel innerlijk. Ik wil geen knappe jongen die heel gemeen is
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben? Liefst wil ik een meisje zonder make up maar het is d'r eigen keus, maar liefst wil ik een meisje zonder make up 
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is? Nee hoor! 
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ? Donker blond haar, Groene ogen, Een beetje langer dan ik en Nederlands(jongen) <3
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit
Jongen: Zwart haar en blauwe/groene ogen. Meisje: Donkerblond haar en mooie ogen;)


Bedankt voor het maken van de vragenlijst.
JelmerHelper

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 3
Badge +1

Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? innerlijk
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben? je bent mooi zo als je bent, daar hoeft echt geen makeup overheen 
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is?
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ? ​​​​​lang stijl bruin haar, lichte ogen en een lieve lach
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit niet te lang, een lieve lach en lang stijl haar of met slag

​Xxx TheSlothBoy 🦥🦥🦥

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi iedereen , ik heb een korte vragenlijst gemaakt, ik hoop dat jullie hem doen.

1. Is het innerlijk of uiterlijk belangrijker? innerlijk
2.(Alleen voor jongens en bi's en gay) Wat vinden jullie ervan als meiden make up op hebben? niet echt bepaald nodig je bent mooi zoals je bent
3.(Alleen voor meiden en bi's )
Is het een afknapper voor meiden als een jongen wat dikker is? x
4. Hoe ziet de persoon eruit waar je verliefd op bent ? aardig en behulpzaam
5. Hoe ziet jouw droom meisje/jongen eruit aardig lief en behulpzaam en een goed innerlijk

Bedankt voor het maken van de vragenlijst. geen prolbeem groetjes Kingboy🤠👑👑


JelmerHelper

  •  

Reageer