Komt het 'grof en dominant over'?

  • 1 May 2016
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, 'k stuurde gisterenavond naar men crush een berichtje gewoon om te vragen of alles goed met hem ging, met de bedoeling dat hij antwoorde en ik daarna een foto van mezelf kon sturen. Maar hij heeft het berichtje niet gelezen, hij is wel online geweest. Nu, hij kent me nu ook niet zo super goed. Ik weet dat hij ongelofelijk weinig tijd heeft, en daarom niet altijd antwoordt op eender wie zijn of haar berichtje. Het kan ook gewoon zijn dat hij vlug nog even z'n FB chekte omdat hij moest gaan slapen of zoiets. Whatever, ik heb al veel pogingen gedaan om met hem te chatten, en het begint me ook een beetje beu te worden. Het gaat te stroef. Dat ligt er voor een groot deel aan dat hij weinig tijd heeft. Omdat het me een beetje te traag gaat, wil ik hem een kort maar krachtig bericht sturen waarin ik vertel wat ik wil. Maar dat klinkt zo onbeleefd denk ik. Zoiets wil ik sturen: 'Hey XXXXX, ik weet dat je weinig tijd hebt en 'k wil ook niet onbeleefd over komen ofzo, maar ik wil je gewoon beter leren kennen, 'k wil dat we gewoon eens 5 min. met elkaar kunnen chatten of praten zonder dat het onderbroken wordt. ' Hebben jullie een beter idee van wat ik kan sturen? En wat denken jullie hiervan?!

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

sneu geen reacties na 4 jaar

Reputatie 6
Badge +12

Ja :(

 

Reageer