Vraag

'kom vechten'

  • 8 July 2020
  • 8 reacties
  • 384 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had dus een snel vraagje. Als een meisje speels zegt kom vechten, wat houd dit dan in?

 


8 reacties

Badge

Ik had dus een snel vraagje. Als een meisje speels zegt kom vechten, wat houd dit dan in?

 

Dat ze een beetje wilt stoeien, bijvoorbeeld een kussen gevecht, en laat haar winnen😉 

Als een meisje dat zegt tegen mij ga ik haar gwn wat duwen ofzo. Hangt er ook vanaf hoe goed ik haar ken natuurlijk.

Groetjs

Badge

Als een meisje dat zegt tegen mij ga ik haar gwn wat duwen ofzo. Hangt er ook vanaf hoe goed ik haar ken natuurlijk.

Groetjs

Ja precies 👍

Dan sla je haar met de grond gelijk

Bij ons was dat altijd bekken

Kieteloorlog lmao

Hoi

 

Zoals Kaas123 zei, hangt dit sterk af van je band met dit meisje. Kennen jullie elkaar niet zo goed geef je haar misschien een zacht tikje op de schouder, kennen jullie elkaar wat beter mag je gerust een kussen naar haar toe gooien, en hebben jullie een erg goede band, kan er wat wilder gestoei vanaf. 

 

In sommige situaties, als het meisje je leuk vindt bijvoorbeeld, is het ‘vechten’ misschien wel codetaal voor wat leukers, zoals zoenen of knuffelen :wink:  Tjah, het hangt erg van de situatie af, bijvoorbeeld wie er in de buurt is, waar jullie zijn, enzovoort. 

 

Is het meisje boos, en is het speelse ervan af, zorg je er misschien best voor dat je je uit de voeten maakt. Een kwaad meisje wil je namelijk niet achter je aan. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hi, johandehont

 

meestal wil ze dan meer dan normaal als je snapt wat ik daarmee bedoel. Maar alles komt goed als je je aan de enige regel houd: je mag geen meisje slaan. En ik zou zeggen veel suc6😛

 

MVG annoniemejongen

Reageer