Vraag

kom niet over mn ex heen

  • 23 April 2020
  • 0 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Misschien ben ik te oud om hierop te posten maar ik weet niet naar wie ik moet gaan. Ik en m’n ex zijn nu al sinds september 2019 uit elkaar en Ik denk nog steeds aan hem. Zou ik hem hier toevallig tegenkomen? Zou hij nu ook aan mij denken? Wat vind hij nog van me? Houdt hij nog van me? Constant. 
 

Hij was m’n eerste liefde. Ik was zo smoor. Hij was een paar jaar ouder dan ik en had een druk rooster door werk en school in een stad drie uur weg waardoor we elkaar hoogstens een keer per week konden zien. Om een lang verhaal kort te maken. Na echt vier maanden daten hadden we eindelijk een relatie. Drie maanden later maakte ik het uit. De reden? Hij maakte zijn woorden niet waar door acties. Hij zei ‘dates’ (ik noem het maar dates want we hadden weinig tijd om elkaar te zien dus dat moest worden afgesproken) af die we maakten en ik voelde me onzeker omdat hij me 0 erkenning gaf van de relatie. Ik merkte het snel en sprak hem erop aan. Toen ik aan hem vroeg of ik überhaupt wel in zijn leven pas en hij toen zei ‘weet ik niet’, heb ik het beëindigd. We zijn goed uit elkaar gegaan en het was geen ruzie. Het kwam als een schok voor beiden omdat dit voor mij de beslissing om het uit te maken erg abrupt kwam.  Ik was kapot omdat ik voelde alsof ik opgaf en hoopte dat ie zou veranderen. Zo typisch vrouw 🙄. Maar dat hoop ik nog steeds  

Hij heeft nooit in zijn leven een relatie gehad en nooit een persoon gehad waar hij zo close mee is geweest als ik. En constant hoop ik dat ie doordat hij nu klaar is met z’n studie tijd heeft om na te denken. ik heb hem met carnaval nog ontmoet en toen vond hij het moeilijk om me aan te kijken, terwijl al zijn vrienden naar me toekwamen en vroegen hoe het met me was en of ik nog een keertje terug kwam. Uiteindelijk heb ik m’n ex toch aangesproken (ook al had ik afgezworen naar HEM toe te gaan omdat dat het enige was wat ik deed in de relatie). Hij reageerde alsof hij me voor het eerst die avond zag. We hadden het gezellig en hij bracht me naar huis. Een beschaafde drie kussen op de wang later zat ik op bed geen idee wat ik ervan moest vinden. 
 

Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en wil weten wat hij van me vindt. Heeft iemand advies hoe ik deze knul uit m’n kop zet. Afleiding zoeken heeft geen nut want die fases heb ik allemaal al gehad. Ik ben een zelfverzekerde meid totaal verdwaald in het waanidee dat ik misschien nog een relatie met hem kan hebben. HELP! 
 

Deze verhalen maak ik uiteindelijk altijd veel te lang haha.  
 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer