Kom je erbij zitten? Ik heb een moeilijkheid met mijn crush

  • 1 February 2024
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, als je dit leest heb ik mezelf redelijk in de prak gereden en zal niet op details in gaan (er is niks gebeurd wat extreem is aar ik zit zelf klem). Hopelijk zit deze persoon of haar vrienden op dit platform maar ok. We waren een beetje aan het kloten met elkaar (met zn drieen) en op een van hen heb ik een crush maar opgegeven moment vraagt een OeHeH hoe zou verkering tussen jullie zijn? Toen zij ik neh… geen idee of dit slim was. Hoe dank ook de gene waarnaar die persoon refereerde was degene waar ik crush op had. Toen vroeg ik na hoe dat voor haar zou zijn (uit nieuwsgierigheid) en ze zijn nee ik zie het niet echt… ZUCHT*. Hoe nu verder want eigenlijk zou ik wel gewoon graag willen want het is gewoon een persoon in tijden die weer sparkle aan mijn leven brengt… HELP! 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

hoiii Goodwill95,

Hoelang heb jij al contact met jouw crush? misschien zou je steeds meer kunnen laten zien wat jij voor haar kunt betekenen, dat jij iets extra’s voor haar voelt, misschien wordt er dan interesse gewekt bij haar? Ik hoop voor je dat ze inziet dat jij haar leuk vind en dan hoop ik dat zij jou ook leuk vind.

Heel veel suc6!,

Anoniemeboy14

Reputatie 1
Badge

Als sinds 3 maanden geleden, en hoe zou ik aan haar kunnen bijdragen? 

Reputatie 3
Badge +1

Heyy GoodWill95,

 

Tja, je hebt het jezelf er niet makkelijker op gemaakt door jouw reactie op de vraag of een relatie wat zou zijn tussen jullie. Dat zij vervolgens ook zo reageert kan meerdere dingen betekenen. 
 

Ze kan natuurlijk geschrokken zijn door jouw reactie als eerste, en gewoon simpelweg meegaan met jou la reactie terwijl ze misschien wel heel anders denkt erover. Het kan ook gewoon echt zo zijn dat ze geen interesse in je heeft.

 

Mijn advies is dat je gewoon het contact weer met haar probeert op te zoeken, en je haar eerlijk vertelt dat jouw reactie niet helemaal serieus en gemeend was. Je kunt rustig zeggen dat je een beetje ongemakkelijk werd van de vraag en daarom zo reageerde.

Ik zou dit wel doen als jullie met z’n tweetjes zijn, en dan kijken hoe ze hierop reageert en hoe het eventueel verder gaat tussen jullie.

 

Kusjes

Reputatie 5
Badge +3

Hi @GoodWill95 

 

ik ben het eens met het advies van @X_Sofie 

 

succes 

xoxox

Reputatie 1
Badge

Sorry dat ik niet had gereageerd kiddos, te druk met Farcry5 en school XD

p.s. we hebben ondertussen :)

(daarvoor binnekort nieuwe minder fijn onderwerp)

Reageer