Hey allemaal, Ik ben een meisje van 14 jaar oud en heb sinds gister een vriendje. Ik ken hem al sinds groep 8 en vanochtend kwam hij langs en we lagen samen op bed en ik zie heel vaak op tiktok van die koppels die dan gaan knuffelen en ik wil dat ook graag en hij zei ik doe mijn best op de app gister. Dus vandaag was hij er we waren alleen thuis en ik zag per zo'n filmpje op tiktok, en nog een, en nog een. We wouden het allebei alleen het voelde en beetje gênant ofzo. Uiteindelijk zei hij kom maar. Toen lag ik met mijn hoofd op zijn borst alleen ik durf er bij een benen niet op hem te leggen. Ik weet niet waarom maar het voelt gewoon gênant ofzo. Hij gaf me ook een kusje op mijn achterhoofd. Toen hij wegging gaven we elkaar gewoon een knuffel en toen ging hij. Later appte hij mij nog dat hij het leuk vond ook al was het best kort. Maar een vraagje, hoe kan ik me meer comfortabel voelen bij hem? Is zoenen normaal? Op welke leeftijd seks? Misschien gaat seks nog een beetje te ver op deze leeftijd en ik weet ook niet of hij het wil en ben bang dat mijn moeder opeens thuis komt bijvoorbeeld...