Kleine update

  • 30 December 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hey hey!

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Waarom? Nou eigenlijk gaat alles beter met me!
Zoals je misschien op mijn andere topics heb kunnen lezen, Vond ik een meisje leuk. Ze was een goede vriendin van me en ik had haar uit gevraagd. Uiteindelijk had ze me afgewezen en zijn we vrienden gebleven.

Nu is het een maandje of 3 later? Volgens mij dan. En zijn we toch samen.
Ze heeft na mijn confessie gevoelens voor mij gekregen en nu proberen we het langzaam.
Ze woont best ver weg dus het is moeilijk, maar binnekort gaan we samen een keer naar de film. En dan zien we hoe we verder willen.

Ook gaat het thuis veel beter. Ik heb niet veel over mijn thuis situatie kunnen praten. Maar ik moet heel veel helpen met mijn broertje en moeder, tot het punt dat ik soms geen tijd heb voor huiswerk of de dingen die ik leuk vind. Maar het is een beetje rustiger geworden. En ik ga misschien zakken van havo/vwo naar mavo/havo (Ik zit in de 2de, ben in groep 5 een jaartje blijven zitten) 
Of ik ga alles proberen in te halen. Daar moet ik met mijn mentor nog over praten.

Ik heb wat gezondsheid probleempjes gehad. Ik heb drie keer een teelbaltorsie gehad en heb hem zelf terug gedraaid. Ik ben hieraan geopereerd, dus het gaat nu goed. Ik heb hierdoor wel veel school gemist. Dus daarom dat.

Nou, Ik wou gewoon weer wat kwijt.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag/avond!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Fijn dat het zo goed gaat!

Liefs,

        M.

Reageer