Vraag

kleine piemel seks

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik en mijn vriendin hadden gister seks, alleen erna zij ze dat ze niet zoveel voelde omdat ik een te kleine piemel heb. Wat kan ik doen om haar toch iets te laten voelen ?


3 reacties

Badge

Hey Topic Starter, als je haar wilt houden en er is liefde kan je er veel aan doen miss heb je dan nu niet de beste sex maar je dat kan je recht trekken met andere dingen zorg er voor dat je haar goed kan vingeren goed kan beffen goed kan zoenen en heel belangrijk erg romantisch zijn als je dat kan dan trek je dat zo recht en is die kleine pik ook geen punt meer. Ik heb dat je er wat aan hebt en laat weten of het is gelukt!!

Reputatie 7
Badge +19

Miss vingeren of beffen? I mean je kan niks aan je “kleine” piemel doen

Hey Topic Starter, als je haar wilt houden en er is liefde kan je er veel aan doen miss heb je dan nu niet de beste sex maar je dat kan je recht trekken met andere dingen zorg er voor dat je haar goed kan vingeren goed kan beffen goed kan zoenen en heel belangrijk erg romantisch zijn als je dat kan dan trek je dat zo recht en is die kleine pik ook geen punt meer. Ik heb dat je er wat aan hebt en laat weten of het is gelukt!!

Hey, het lukte wel wat beter met langer voorspel alleen kwam daardoor te snel klaar, we zitten nu te overleggen of we misschien wat seksspeeltjes gaan kopen of dat we een kwartet gaan doen met 1 man en 1 vrouw erbij die een grote piemel heeft waardoor we kunnen afwisselen 

Reageer