Hoi,
Mijn ouders zouden het ook niet leuk vinden als ik de hele tijd ging zoenen met m'n vriendin in het bijzijn van hun, maar een kusje zou van hun wel mogen. Ja, sommige ouders zijn er strenger in dan andere ouders. Misschien moet je maar dat kleffe niet meer doen in het bijzijn van je moeder, maar gewoon als je alleen bent met je vriendin.
Groeten,
TheColorGreen
Ouders zien hun kinderen vaak nog als kinderen - daar hoort dat gezoen niet bij.
Daarbij vinden veel mensen geklef niet aantrekkelijk om te zien.
Dus zeggen ze er iets van.
@Cajongen
Ja dat denk ik ook het enige wat wij weten dat ze haar te jong vind maar haar broer mag wel 1 avond met vrienden zitten maar zij mag niet met mij door de weeks afspreken ? Wat zou dat zijn dan en als hij verkering krijgt weet hij al door de weeks niet zien
@Cajongen
Ja dat denk ik ook het enige wat wij weten dat ze haar te jong vind maar haar broer mag wel 1 avond met vrienden zitten maar zij mag niet met mij door de weeks afspreken ? Wat zou dat zijn dan en als hij verkering krijgt weet hij al door de weeks niet zien
Dat is echt niet hetzelfde.
Als haar broer met zijn vrienden gaan slap ouwehoeren en domme grapjes te maken.
Jullie gaan kleffen en mogelijk speeksel uitwisselen. Dat is echt niet vergelijkbaar met haar broer en zijn vrienden. Mensen vinden het meestal niet leuk om dat te zien, en voor ouders telt dat twee keer zo hard.
Sorry het hoort bij verliefdheden dat je te maken hebt met ouders. Wees blij dat de zomer eraan komt, dan kunnen jullie overal buiten samenzijn.
Heyy
Leuke reacties
Maar wij zoenen niet ofzo waar ouders bij zijn maar zij kunnen er niet tegen dat zij op mijn schouder ligt of als ik sochtends bij haar kom e een kus geef en zeg goedemorgen
Meschien kunnen jullie hier iets mee ?