Vraag

klasgenote crush op me?

  • 29 November 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Ik merk dus dat een vrouwelijke klasgenoot (ik ben zelf ook vrouw) de laatste tijd steeds meer naar me kijkt, soms zomaar mijn hand vastpakt en altijd heel dicht tegen me aan gaat zitten. Ook vroeg ze laatst of we een "relatie" kunnen hebben om te proberen hoe het is. Ik heb dus het gevoel dat ze crush op me heeft, wat ik niet leuk vind, aangezien ik hetero ben. Aan de andere kant wil ik haar niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet leuk vind. Ik ben bang ook dat als ze verkering vraagt, dat ik geen nee durf te zeggen, omdat ik haar niet wil kwetsen, waardoor ik mezelf in de problemen werk, omdat ik dan in een relatie zit terwijl ik dat gewoon niet wil. Ze vroeg laatst of ze mijn hand mocht vastpakken, waarop ik, hoe stom ik het ook vond(omdat ik band was dat ik haar zou kwetsen) nee zei, en toen begon ze (misschien wel wat overdreven) zielig te doen, waardoor ik na school alsnog heb gehuild, omdat ik bang was dat ik te bot was. Heeft iemand tips over hoe ik haar kan vertellen dat ik het niet leuk vind dat ze steeds zomaar mijn hand vastpakt enz?

Groetjes, 

Ravelien


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je kunt het haar het beste gewoon eerlijk vertellen, want het kwetst haar meer als je het niet zegt en ze echt helemaal verliefd is pas zegt. 

Daar sluit ik me bij aan

Reageer